    From: "Zygmunt" <...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PopsutyTV o dużejwartości dwa miesiące po gwarancji!
    Date: Wed, 3 Feb 2010 22:44:05 +0100

    "agent73" <a...@g...pl> wrote in message
    news:eqbjm59kb79irqesrglcfrni4dinkej37i@4ax.com...

    > Do celowego uszkadzania sprzętu to może jeszcze nie dochodzi, ale jak
    > ocenić postępowanie niektórych producentów drukarek atramentowych,
    > które współpracują z kardridżami jedynie do końca "terminu ważności",

    A to co podajesz jest właśnie dokładnie celowym "uszkodzeniem" dobrego
    produktu, przeterminowany tusz nie jest niebezpieczny dla użytkownika
    aby go trzeba było zabezpieczać.

    Dzisiaj "uszkadzanie" nie musi polegać na tym aby coś spłonęło lub urwało
    się,
    wszędzie są procesory więc wystarczy jek przestaną działać. W niektórych
    samochodach masz ustawione obowiązkowe przeglądy i tylko w ASO a jak
    nie to samochód stanie i tyle.

    W niektórych laptopach masz celowe skracanie czasu pracy na akumulatorach z
    każdym kolejnym
    cyklem ładowania (niezależnie od stanu akumulatorów), kiedy masz juz dość
    zamiennika nie włożysz bo komp sprawdza autentyczność akumulatora a "obcych"
    nie lubi.

    Kamery wideo to samo - aku tylko orginał. Nawet kabelek usb kiedy zgubisz to
    kupujesz
    drogi orginał bo pomerdali coś aby inne nie działały.

    Można by długo wyliczać, wszędzie jest elektronika więc wszystko można
    czasowo i trochę losowo ograniczyć.

    To co mnie w tym boli to, że jedni walczą o środowisko a inni w ten bandycki
    sposób produkują góry śmieci.

    A co się dzieje w farmaceutyce? - zastraszenie ludności śmiertelnymi
    pandemiami, sprzedawanie
    rządom placebo jako szczepionki, zmuszanie do zakupów poprzez sianie paniki
    ??

    Czy to nie jest współczesny terroryzm?