  • Data: 2009-10-07 22:02:42
    Temat: Ponaglenie KRSu
    Od: bud <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    Zlozylem wniosek do KRSU o wpisanie nowej spolki zoo.
    Bylo to 14 dni temu. W informacji powiedzieli, ze moja sprawa nie jest
    jeszcze wogole rozpatrywana.
    poniewaz sad zgodnie z ustawa o KRS powinien dokonac wpisu w ciagu 14
    dni (lub wezwac do uzupelnienia dokumentow/danych) chcialbym poprosic
    sad o szybsze dzialanie.
    Bardzo mi zalezy poniewaz nie moge realizowac kontraktow, w ktorych jest
    wymagany KRS (obligatoryjnie i tu nic nie moge zrobic).

    Jak powinienem poprosic sad o przyspieszenie?
    Co napisac i w jaki sposob?
    czy sa jakies wzorce?

    moze ktos mi pomoze?

    dziekuje