  • Data: 2004-06-22 20:40:04
    Temat: Pomocy w walce z Telekomuną :))
    Od: "Birbant" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    otóż po 9ciu miesiącach w końcu doczekałaem sie faktury za rozmowy
    telefoniczne :)).
    co najmniej 2 razy w miesiącu dzwoniłem przez ten okres aby dowiedzieć sie co
    jest grane, ale byłem zbywany informacją o burdelu , przepraszam awariach w
    systemie :).
    W końcu dostałem pierwszą fakture za "usługi telekomunikacyjne" za tan okres,
    na pierwszej fakturze był tylko zsumowany abonament za ten okres bez rozmów.
    Po kilkunastu dniach dostałem następną fakture za te same "usługi
    telekomunikacyjne" ale z kwotami za rozmowy.
    Mam pytanie czy mam płacić dwa razy za te samą usługe ?? :))
    W/g mnie nie można wystawiać dwóch faktur za to samo ?? tym bardziej że
    pierwsza została zapłacona :)).
    Nie lubie Telekomuny , zresztą kto ją lubi ??.
    Mam pytanie czy na tej podstawie mogę im troche nosa przytrzeć ??
    pzdr.
    K.