  • Data: 2004-06-22 21:06:50
    Temat: Re: Pomocy w walce z Telekomuną :))
    Od: "bella" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Birbant" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:46d6.0000033c.40d89923@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    > otóż po 9ciu miesiącach w końcu doczekałaem sie faktury za rozmowy
    > telefoniczne :)).
    > co najmniej 2 razy w miesiącu dzwoniłem przez ten okres aby dowiedzieć sie
    co
    > jest grane, ale byłem zbywany informacją o burdelu , przepraszam awariach
    > systemie :).
    > W końcu dostałem pierwszą fakture za "usługi telekomunikacyjne" za tan
    okres,
    > na pierwszej fakturze był tylko zsumowany abonament za ten okres bez
    rozmów.
> [...]

    o ile dobrze zrozumiałam, druga faktura równiez zawierała kwotę za
    abonament. w tej sytuacji powinieneś natychmiast wystąpić z reklamacją o
    korektę faktury o kwote abonamentu (można to zgłosić telefonicznie
    "bezpapierkowo") jednocześnie wysyłając im faksem już zapłaconą fakturę (do
    biura obsługi klientów indywidualnych- działu windykacji), a resztę
    należności zapłacić normalnie wypełniając na poczcie druk przelewu ale z
    kwotą tylko rozmów.
    Solidaryzuję się z tobą w bólu i nienawiści do Tepsy- gdyż jest to mój
    największy wróg z operatorów telefonicznych zarówno w domu jak i
    firmie!!!!!!

    powodzenia
    bella