  • Data: 2004-06-23 08:05:46
    Temat: Re: Pomocy w walce z Telekomuną :))
    Od: "bella" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:46d6.0000036a.40d8a31a@newsgate.onet.pl...

    > Sprawa wygląda nieco inaczej :))
    > pierwsza faktura była tylko z opłatami abonentowymi.
    > Druga za rozmowy juz bez abonentu.
    > A chodzi mi o to, że obydwie faktury są za te samą usługe w tym samym
    > okresie !!! :))
    > I tutaj jak mysle może tkwić haczyk prawny, bo jak można płacić za te samą
    > usługe 2X ???
    > pzdr.
    > K.
    >

    > --

    nie są to faktury za "tę sama usługe", bo opiewają na różne kwoty i dotyczą
    różnych spraw.......możesz tylko zapłacić drugą fakturę, a im złożyć
    reklamację z prośbą o połączenie nastepnym razem faktur i odliczenie 0,99 zł
    z następnej faktury jako poniesione niepotrzebnie przez ciebie koszty. z
    góry uprzedzam że się będziesz z tym p...... pare ładnych miesięcy, gdyż
    znam doskonale ich tempo "rozpatrywania" reklamacji. jak chcesz zepsuć sobie
    zdrowie- powodzenia

    pozdr.
    b.