  • Data: 2004-06-23 06:55:08
    Temat: Re: Pomocy w walce z Telekomuną :))
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@g...pl> napisal(a):
    > samą
    >
    > W takim razie musisz zapłacić obydwie. Co do zasady mogli de facto
    > wystawić nawet 10 faktur, byle tylko wysokość roszczenia się zgadzała.

    A to właśnie nie jest takie oczywiste, bo w ustawie o VAT i PDOP jest
    napisane, kiedy występuje obowiązek podatkowy i kiedy wystawia się
    faktury VAT. To nie jest tak, że w grudniu wystawiają za poprzedni
    styczeń. Mogą zrobić korekty, ale jeśli w ogóle nie wystawili, to
    niestety są w d* na gruncie ustawy o VAT conajmniej.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie