  • Data: 2005-03-11 02:04:02
    Temat: Polskie prawo korporacyjne?
    Od: marek jedlinski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zielony jeszcze jestem, z góry przepraszam.

    Szukałem w FAQ i troche szukalem po omacku, ale nie wiem jak sie nazywa to,
    czego szukam. Gdzie w sieci znajdę polskie ustawy (prawo unijne tez by sie
    przydalo) dotyczące powolywania korporacji, nadawania osobowosci prawnej i
    wynikających z niej konsekwencji, praw akcjonariuszy, obowiązków zarządu
    względem akcjonariuszy i podobnych zagadnień? Szczególnie interesuje mnie
    porównanie polskiego ustawodawstwa w tym zakresie z prawem amerykanskim
    (może są jakieś komentarze?)

    Dzięki ogromne,
    marek

    --
    No ads, no nags freeware: http://www.tranglos.com
    (KeyNote, PhoneDeck, KookieJar, Oubliette, URLInject)

    WTF, I thought, because I'm apt to think in TLAs.
    -- Julian Bucknall