  • Data: 2007-05-30 10:27:03
    Temat: Polisa w Amplico
    Od: "Ewa" <p...@s...cc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Pare lat temu zawarłam z Amplico umowe ubezpieczniowa na zycie i dozycie
    oraz oplacalam ubezpiecznie z tytulu oplacania skladek przez firme jesli ja
    nie bede mogla.

    Wszystko wygladalo rozowo do momentu, kiedy tego ubezpieczenia z tytulu
    oplacania skladek zaczelam potrzebowac, poniewaz w 2006 roku stwierdzono u
    mnie nieuleczalna chorobe - toczen trzewny.

    Ubezpieczyciel zazyczyl sobie wypisow ze szpitala, kart leczenia z
    przychodni oraz wypelnionego przeze mnie i przez lekarza wniosku. Zebralam
    te dokumenty i spokojnie wyslalam jako, ze ta choroba zostala zdiagnozowana
    w 2006 roku, czyli w pare lat po zawarciu umowy.

    Podejrzenie tocznia zrodzilo sie na podstawie nekajacych mnie chorob i
    zostalo potwierdzone przez wykrycie przeciwcial. Amplico odmowilo oplacania
    skladek bo uznalo, ze moja niezdolnosc do pracy zostala spowodowana zespolem
    antyfosfolipidowym, ktory zdiagnozowano u mnie przed przystapieniem do
    ubezpieczenia. W czasie zawierania umowy-ubezpieczenia bylem zdrowy i agent
    ubezpieczeniowy uznal, ze jesli jestem wyleczony, to nie ma potrzeby
    umieszczac tego w ankiecie zdrowotnej. Stalo sie jednak tak, ze nastapila
    reemisja i znowu przeciwciala sie pojawily. Tym razem lekarze biorac pod
    uwage inne obecnie nekajace mnie choroby i obecnosc przciwcial uznali, ze
    jest to toczen.

    Amplico jednak jest jednak lepszym dignosta, i mimo ze lekarze wpisali
    toczen jako chorobe uzasadniajaca niezdolnosc do pracy to oni uwazaja, ze
    jest nim zespol antyfosfolipidowy.

    Moze ktos mi poradzi co z tym zrobic, bo nie jest to tylko kwestia tego czy
    Amplico zaplaci za mnie te skladki ale rowniez pytanie czy jest sens dalej
    to ubezpieczenie kontynuowac?

    Dziekuje
    TP