  • 21. Data: 2024-09-20 17:24:48
    Temat: Re: Policja pomocna;)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ktoś będzie musiał trawnik odbudować i może to zrobić z OC pojazdów,
    > które go rozjechały. Z punktu widzenia właściciela klombu jest to bardzo
    > pożyteczne działanie.

    Tak było - Robert nie zmyśla:P

    > Piszę ogólnie, a nie o tym konkretnym przypadku.

    A ja piszę o tym konkretnym.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2024-09-20 18:15:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skąd wiesz, że nie było? Po prostu pytam, bo ja nie wiem, a w dostępnych
    > materiałach mowa o tym, że "było już mało"

    Wyobraź sobie, że jest miasto gdzie i tak trudno zaparkować. A teraz
    wyobraź sobie że wszyscy chcą na górce.

    > Ja osobiście dostrzegam akurat tu inny problem. To, że niżej położona
    > część miasta jest zalewana nie jest rzeczą niedającą się przewidzieć.
    > Nawet to, ze ma to miejsce raz na ćwierć wieku nie usprawiedliwi służb
    > odpowiedzialnych za ten stan rzeczy za brak planu.

    Słusznie prawisz. Dlatego w razie czego słuzby zamiast walczyć z
    powodzią powinny się przypierdalać do obywateli:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2024-09-20 18:16:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Sep 2024 14:21:14 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie. Cześć domów stoi tam ponoć na polderach zaprojektowanych w
    > średniowieczu przez Cystersów.

    > puścił tam gdzieś wał? Pytam, bo zdaje się jesteś na miejscu.

    Nie słyszałem, na razie chyba nie. Przynajmniej nie w dużym stopniu.
    Ale przed nami jeszcze z tydzien wysokiej wody.

    Miejscami walka jednak była
    https://www.tvp.info/82389352/przesiakaly-waly-w-mar
    szowicach-akcja-zakonczona-sukcesem

    Przy czym piję do sytuacji z 97, gdy był pomysł przerwania wałów przed
    Wrocławiem, i zalania pobocznych terenów.

    Lokalni mieszkancy się jednak nie dali, i nie dopuścili do tego.

    No i co - tereny zalewowe, czy raczej zalewane?
    Wcale nie :-)
    A wrocławiacy niech mają pretensje do siebie :-)

    > Czyli basen?

    To sie chyba inaczej nazywa, ale szczelna i na tyle mocna, żeby nie
    pękła.

    Tudziez jakis drenaż, studzienki odwadniające, itp.

    O, u znajomego widziałem - jakies deszcze, w studzience poziom wody z
    pół metra niżej gruntu.

    A obok stoi garaż, w nim jakis rozbudowany kanał, 2m głębokości i ani
    kropli wody ...

    J.

  • 24. Data: 2024-09-20 18:17:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.09.2024 o 10:05, Akarm pisze:

    > Oczywiście, że policjant wcale nie musi wypełniać swoich obowiązków.
    > Jeśli dostaje zawiadomienie o przestępstwie, to wskazane jest, żeby to
    > zawiadomienie olał.

    O kurwa - przestępstwo, bo zaparkowal na górce żeby mu samochodu nie
    zalało w czasie lokalnych podtopień. Ja bym jeszcze sprawdził tych co
    worki układają czy mają faktury na worki i piasek - i psrawdzić czy nie
    ukrywają worów w gaciach. A może samochodem przyjechali i gdzieś
    nieprzepisowo zaparkowany. Chuj z powodzią - przestempstwo:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 25. Data: 2024-09-20 18:54:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.09.2024 o 18:17, Shrek pisze:

    > O kurwa - przestępstwo, bo zaparkowal na górce żeby mu samochodu nie
    > zalało w czasie lokalnych podtopień.

    Myślę, że nie o parkowanie na górce problem, ale o rozjechanie trawnika.
    Przy takich opadach tam może być teraz bagienko zamiast trawnika.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 26. Data: 2024-09-20 18:58:44
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-09-20 o 17:24, Shrek pisze:

    > Tak było - Robert nie zmyśla:P

    Przeca był już przypadek jak strażacy przyjechali na akcję i chodnik
    zniszczyli, później po godzinach pracy go naprawiali.

  • 27. Data: 2024-09-20 19:12:42
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 20.09.2024 o 10:05, Akarm pisze:

    > Oczywiście, że policjant wcale nie musi wypełniać swoich obowiązków.

    Jednym z obowiązków Policji jest też pomoc obywatelom, może...

    > Jeśli dostaje zawiadomienie o przestępstwie, to wskazane jest, żeby to
    > zawiadomienie olał.

    ...powinni pilnować tych samochodów przed kradzieżą czy plądrowaniem co
    akurat jest przestępstwem w przeciwieństwie do parkowania na trawniku.

    > Jasne.
    > Policja powinna teraz nosić worki z piaskiem, a nie zajmować się
    > łamaniem prawa.

    Krzywda by im się nie stała, tak jak się nie stała gdy pilnowali schodów
    lub domu Kaczyńskiego czy Tuska.

  • 28. Data: 2024-09-20 19:19:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.09.2024 o 19:12, nadir pisze:
> [...]
    > ...powinni pilnować tych samochodów przed kradzieżą czy plądrowaniem
    > co akurat jest przestępstwem w przeciwieństwie do parkowania na

    Właściciel trawniku, to też obywatel. Też należy jego prawa uszanować.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 29. Data: 2024-09-20 19:22:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.09.2024 o 18:58, alojzy nieborak pisze:
    > Przeca był już przypadek jak strażacy przyjechali na akcję i chodnik
    > zniszczyli, później po godzinach pracy go naprawiali.

    Bo Strażacy tak samo nie są ubezpieczeni, jak policjanci - chyba, że
    sami się ubezpieczą. Taniej im wyszło odbudować, niż trzy pensje
    zapłacić. A i pewnie, jak to bywa, chodziło o jakąś popierdółkę, która
    urosła do rangi zbrodni. Albo faktycznie komuś bezmyślnym działaniem
    chodnik rozwalili, bo mogli stanąć na jezdni.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 30. Data: 2024-09-20 21:54:19
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Nie twierdzę, że te wezwania były najmądrzejszym pomysłem. Może
    > wystarczyło spisać do notatki numery rejestracyjne, albo zrobić
    > oględziny i sfotografować te samochody.

    To tak jak z pierdoleniem Tuska że "prognozy nie są zbyt alarmujące"
    albo z pierdoleniem Kloski "oferujemy kredyty na xx procent"

    Obie nie powinny się wydarzyć

    Te wezwania też nie powinny się wydarzyć.

    Posłuchaj sobie jak pracuje policja i dlaczego w łikend nie zatrzymuje
    pijanych kierowców
    https://www.youtube.com/watch?v=baUePE7i3GM