  • Data: 2003-01-16 19:31:36
    Temat: Podszywanie sie i grozby na newsowych listach dyskusyjnych
    Od: Artur <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

    > From: d...@p...onet.pl@213.199.230.12
    > [mailto:d...@p...onet.pl@213.199.230.12] On Behalf Of Elita.pl
    > Posted At: Thursday, January 16, 2003 5:33 PM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: Podszywanie sie i grozby na newsowych listach
    > dyskusyjnych
    > Subject: Re: Podszywanie sie i grozby na newsowych listach
    > dyskusyjnych
    >
    > Pierwsze zgłoszone przeze mnie sprawy wchodzą w lutym na

    Konkrety Arnoldzie - konkrety! Jakie to sprawy? Karne czy cywilne?
    Obaj doskonale wiemy, ze nie wysuplales grosza z kieszeni na zalozenie
    sprawy cywilnej z jednego prostego powodu - swiadomosc przegranej
    sprawy.
    Owszem - poslugiwales się prokuratura bowiem to było "za darmo" - czyli
    placilismy za to my wszyscy, a prokuratura _musiala_ zajac się twoimi
    rojeniami, bo tak już po prostu jest.
    A mogles troche zaoszczedzic - przeciez pamietasz publiczna propozycje
    jaka zlozyl ci Jurek, chcial się spotkac z twoim adwokatem. Potrzebowal
    tylko kontaktu. Jednak nie podales mu adresu ani telefonu do kacelarii.
    Prawda?

    > wokandę. Po trzech
    > latach.
    > Musisz wykazać się cierpliwością, zdecydowaniem i konsekwencją.
    > Nie możesz odpuszczać.

    Uhmmm... Zapomniales o jednej rzeczy. Roznicy jaka prawdopodobnie dzieli
    czlowieka , któremu odpisales od ciebie - trolla internetu,
    wzmiankowanego w Trojce (audycja "@@ w sieci") na rowni z Expertem,
    Pszemolem i Bonikiem Kujanym. Jestes symbolem pieniactwa internetowego
    do tego stopnia, ze na jednym z forow (zupelnie nie zwiazanym z
    usenetem), jeden z dyrektorow radiowej Trojki zostal mianowany panem
    "vice-Biuro" (od pamietnej afery jaka rozpetales w roku 2000).
    Zapomniales tez o setkach (co najmniej setkach) swiadkow, którzy
    zeznajac w sadzie będą:
    A) zabierac czas
    B) powodowac upadek tego "wizerunku pokrzywdzonego", który tak misternie
    usilowales budowac.

    Slowem jednym powiem tak: nie doradzaj lepiej w takich sprawach. Nie
    znasz się - powiedz to otwarcie, ale nie doradzaj ani nie wprowadzaj
    ludzi w błąd podajac siebie za przykład. Twoje "sprawy" nie zaczely być
    sprawami - zostaly zakonczone na postępowaniach! I to nie "przeciwko"
    lecz "w sprawie".

    A.