eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodstawy grawancjiPodstawy grawancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Raffa" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Podstawy grawancji
    Date: Wed, 24 Apr 2002 08:08:56 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <aa5i27$sf0$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: kafeja.polkos.com.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1019628423 29152 195.116.10.30 (24 Apr 2002 06:07:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Apr 2002 06:07:03 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:91374
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam !
    Ostatnio borykam sie z problemem reklamacji plyty głównej komputera - Abit
    BE6 II

    plyta na gwarancji do października, uczony kilkuletnim doświadczeniem ze do
    uznania gwarancji wystarczy nalepka gwarancyjna ("stikers") udalem sie do
    sklepu gdzie sprzedawca poiformowal mnie ze bez dowodu zakupu nie uznają
    gwarancji
    mimo iz na plycie znajduje sie gwarancja tej firmy
    zastanawiam sie czy jesli nalepka jednoznacznie okresla sprzedawce i date
    gwarancji oraz jest zabezpieczona przed odklejaniem itp. to czy w swietla
    prawa handlowego nie mozna jej uznac za odpowiednik karty gwarancyjnej
    (zwlaszcza ze takiej nie otrzymalem i nie mam nigdzie podanych warunków
    gwarancji - sklep nie praktykuje wydawania dodatkowych kart gwarancyjnych)

    pozdrawiam





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1