eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodejrzenie popełnienia przestępstwa a nieznana tożsamość sprawcy › Podejrzenie popełnienia przestępstwa a nieznana tożsamość sprawcy
    From: jQ <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Podejrzenie popełnienia przestępstwa a nieznana tożsamość sprawcy
    Date: Wed, 28 Jul 2010 00:51:08 -0700 (PDT)

    Byłem świadkiem zaatakowania, przez jednego z uczestników pewnego
    zgromadzenia, grupy osób przyglądających się temu zgromadzeniu gazem
    łzawiącym. Wcześniej wezwałem patrol policji do samego zgromadzenia,
    tak, że policjant przybył chwilę po tym zdarzeniu. Niestety, nie
    zainteresował się tym incydentem, nie spisał zeznań pokrzywdzonych,
    nie zainteresował się posiadanymi przez nich zdjęciami sprawcy. Nie
    podjął się również zatrzymania sprawcy mimo, iż przez dobre kilka
    minut był on jeszcze na miejscu zdarzenia i pokazywałem policjantowi,
    kto to jest.
    Oprócz skargi na policjanta, chcę złożyć w prokuraturze zawiadomienia
    o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez sprawcę użycia gazu. Jak
    takie zawiadomienie sformułować, jeśli nie znam tożsamości sprawcy, a
    mam jedynie jego zdjęcia i zeznania poszkodowanych i świadków? Z
    jakiego paragrafu KK można by ją skarżyć?