  • Data: 2007-04-16 23:07:37
    Temat: Poddanie się egzekucji
    Od: animka <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa jest bardzo pilna.
    Ktoś wziął dzisiaj pożyczkę gotówkową w banku, pozyczka ma wpłynąć na
    konto jutro.
    Podpisał w banku załącznik do umowy pt. "Oświadczenie Pożyczkobiorcy o
    poddaniu się egzekucji" na rzecz banku - w trybie art.97 Ustawy z dnia
    29 sierpnia 1997 roku.
    Po przyjściu do domu i przeczytaniu jeszcze raz tego spanikował, nie wie
    co to znaczy (ja też nie wiem). Zastanawia się, czy w ogóle ta pożyczka
    wpłynie na jego konto osobiste w banku, nie wie o co chodzi, nie wie
    jaki faktycznie "kruczek" zastosował bank udzielając pożyczki.
    Uprzejmie proszę o pomoc/podpowiedź.

    --
    animka