  • Data: 2007-04-17 20:27:26
    Temat: Re: Poddanie się egzekucji
    Od: animka <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD napisał(a):

    > Po pierwsze - patrzec, co sie podpisuje PRZED podpisywaniem.
    > Po drugie - to standardowa formulka, majaca zapewnic bankowi szybsze
    > sciagniecie kasy od ktosia, gdyby ktosiowi nagle odwidzialo sie splacac te
    > pozyczke.

    Tak myślałam, ale ten "tytuł" jednak powiewa zgrozą i strachem.

    > I generalnie - kruczki banku to pikus w porownaniu z kruczkami firm
    > lichwiarskich :)

    A City Financial to bank, czy firma lichwiarska?
    Dzisiaj miala juz ta pozyczka wpłynąć znajomemu na konto, a nie
    wpłynęła. Szkoda, że wczoraj nie wziął w gotówce.
    W tej pożyczce jest ponad 700 zł ubezpieczenia na wypadek śmierci. Można
    zrezygnować jeszcze z tego ubezpieczenie i tu dylemat: czy warto.
    Ile dni "idą" pieniądze z jednego banku do drugiego?

    --
    animka