eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodatek dochodowy od osób fizycznych przy wypłacie wynagrodzenia z kontraktu menedżerskiego › Podatek dochodowy od osób fizycznych przy wypłacie wynagrodzenia z kontraktu menedżerskiego
  • Data: 2003-07-08 19:33:31
    Temat: Podatek dochodowy od osób fizycznych przy wypłacie wynagrodzenia z kontraktu menedżerskiego
    Od: "murzynek bambo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Problem:

    Spółka z o. O . musi wypłacić mi należne wynagrodzenie przewidziane w
    kontrakcie menedżerskim z tytułu wcześniejszego rozwiązania umowy, za okres
    jaki pozostał do upływu okresu na jaki został kontrakt zwarty. Jest to dla
    mnie dochód, który niewątpliwie podlega podatkowi dochodowemu od osób
    fizycznych.

    ???Co będzie natomiast w sytuacji kiedy strony ustalą, iż nie wpłacą
    należnej kwoty w pieniądzu lecz rozliczenie nastąpi przez przekazanie na
    rzecz byłego pracownika gruntu, który wg wyceny będzie miał wartość
    należnego wynagrodzenia?

    Proszę pilnie o spostrzeżenia uwagi i rady jak przeprowadzić rozlicznie, aby
    fiskus otrzymał należny podatek, ale kwotowo najniższy?