eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodatek dochodowy od osób fizycznych przy wypłacie wynagrodzenia z kontraktu menedżerskiego › Re: Podatek dochodowy od osób fizycznych przy wypłacie wynagrodzenia z kontraktu menedżerskiego
  • Data: 2003-07-09 08:46:36
    Temat: Re: Podatek dochodowy od osób fizycznych przy wypłacie wynagrodzenia z kontraktu menedżerskiego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 8 Jul 2003, murzynek bambo wrote:
    [...]
    >+ Spółka z o. O . musi wypłacić mi należne wynagrodzenie
    [...]
    >+ mnie dochód,

    Przychód. Jakieś-tam koszta pewnie masz, dochód jest różnicą
    między przychodem a kosztami. Fakt że dochodu może być 10000zł
    a kosztów 10 zł nikogo nie interesuje ;), użyłeś niewłaściwych
    pojęć i podlegasz ukaraniu obowiązkiem przeczytania stosownej
    ustawy ! :)

    >+ który niewątpliwie podlega podatkowi dochodowemu od osób
    >+ fizycznych.

    BTW - NTG, jest specjalna grupa prawo.podatki !

    >+ ???Co będzie natomiast w sytuacji kiedy strony ustalą, iż nie wpłacą
    >+ należnej kwoty w pieniądzu lecz rozliczenie nastąpi przez przekazanie na
    >+ rzecz byłego pracownika gruntu, który wg wyceny będzie miał wartość
    >+ należnego wynagrodzenia?

    +++++++++
    Art. 11. 1. Przychodami, z zastrzeżeniem art. 14-16, art. 17 ust. 1 pkt 6
    i 9, art. 19 i art. 20 ust. 3, są otrzymane lub postawione do dyspozycji
    podatnika w roku kalendarzowym pieniądze i wartości pieniężne oraz wartość
    otrzymanych świadczeń w naturze i innych nieodpłatnych świadczeń.

    2. Wartość pieniężną świadczeń w naturze, z zastrzeżeniem art. 12 ust. 2,
    określa się na podstawie cen rynkowych stosowanych w obrocie rzeczami lub
    prawami tego samego rodzaju i gatunku, z uwzględnieniem w szczególności
    ich stanu i stopnia zużycia oraz czasu i miejsca ich uzyskania.
    --------

    Krótko mówiąc: podatek ten sam.

    pozdrowienia, Gotfryd