  • Data: 2003-07-27 16:55:11
    Temat: Pobicie, jak zalatwic sprawe polubownie
    Od: "Marcin" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Trzy dni temu zostalem pobity. Otrzymalem cios z glowki, a gdy lezalem na
    ziemi zostalem jeszcze kopniety w twarz, przez co mam zdarta skore pod
    okiem oraz na ramieniu, rozcieta warge, a takze zniszczono moje okulary
    (spadly na ziemie podczas upadku i zostaly rozdeptane). Po calym zajsciu
    udalem sie do lekarza oraz na policje aby zlozyc zeznanie. Sprawca zostal
    zlapany. Aktualnie mam z nim jedynie kontakt telefoniczny (do zdazenia
    doszlo na wczasach, on mieszka 200km ode mnie). Powiedzial mi, ze na policji
    zeznal, iz ukradlem mu komorke i mialem przy sobie jakies prochy albo bylem
    pod ich wplywem! Nie mam zielonego pojecia skad wytrzasnal ta historyjke,
    ale jest ona poprostu klamstwem!!! W zyciu nie bylem karany, niczego nie
    ukradlem a tym bardziej nie mialem do czynienia z prochami!!!!! Z rozmowy
    moznabylo wywnioskowac, ze oprocz kary boi sie on takze aby rodzice nie
    dowiedzieli sie o calej sprawie (18-latek), dlatego chce sie ugodzic i w
    zamian za wycofanie moich oskarzen, on wycofa swoje (ktore sa zreszta
    klamstwem). Mi osobiscie bardzo pasuje to rozwiazanie, albowiem na sprawe w
    sadzie musialbym fatygowac siebie oraz kolege 300km od naszego miejsca
    zamieszkania i jak wiadomo przysporzyloby to wiele problemow. Lecz chcialbym
    takze, aby w tym przypadku sprawca pokryl koszt zakupu moich nowych okularow
    (starych nie da sie juz niestety w zaden sposob naprawic) oraz ew. koszty
    jakie musialbym poniesc w celu zalatwienia tej sprawy w ten sposob.

    Prosze Szanownych Grupowiczow o pomoc i wszelkie sugestie w tej sprawie, a
    przede wszystkim wskazowki, ktore pomoglyby mi zamknac ta sprawe w opisany
    sposob, czyli ja wycofuje swoje oskarzenie w momencie gdy on wycofa swoje i
    wplaci na moje konto kwote aby pokryc poniesione przeze mnie koszta.

    Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam!