  • Data: 2003-07-27 19:43:40
    Temat: Re: Pobicie, jak zalatwic sprawe polubownie
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl> napisał w wiadomości
    news:bg19io$f41$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Pamietaj jedno. Podejzany/oskarzony _wyjasnia_. A swiadek _zeznaje_.

    Ech, muszę się jeszcze coneico nauczyć... Czego szukać w miarę dobrego w tej
    dziedzinie w ksiegarniach? Same teksty ustaw mam, ale jakieś komentarze by
    się przydały...

    > Jesli koles jest sluchany jako podejzany, to moze klamac ile
    > wlezie bez ponoszenia konsekwencji:-)

    No właśnie, coś mi się tak kołatało :-(

    Gdzie to jest dokładniej napisane? (tzn. pewnie KPK, ale jakoś nie mogę
    znaleźć)

    Co nie zmienia mojego zdania, że to kompletnie bez sensu - IMHO jeśli
    'wyjaśniał' fałszywie (i zostanie to wykazane), to powinien jeszcze
    dodatkowo w d*.*ę dostać za utrudnianie.

    A już przed sądem? Może wtedy bezkarnie kręcić?

    > Wtedy rzeczywiscie ma obowiazek mowic prawde lub
    > uchylic sie od pytania, ktore naraziloby go na
    > odpowiedzialnosc karna.

    Huhuhu... No to sobie Piwowarki piwa nawarzyły :-D