  • 21. Data: 2006-10-20 09:26:28
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    LEPEK napisał(a):

    > O, dobre! :D
    > Masz jeszcze jakieś ciekawe spostrzeżenia co do obowiązywania (lub nie)
    > jakichś przepisów według twojego widzicisię?

    W moim mieście prawo to JA! ;)

  • 22. Data: 2006-10-20 09:30:27
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl>

    > Tu piszesz, że jechał NIEZGODNIE z przepisami....

    Dokladnie. Tu pisze, ze facet jechal NiEzGoDnIe z przepisami,
    poniewaz tak sie sklada, ze tak wlasnie uwazam, ze facet jechal niezgodnie
    z przepisami.
    Nie bojmy sie tego slowa: jechal NIEZGODNIE z przepisami.

    > A tu skolei twierdzisz, że jazda lewym nie utrudnia ruchu...

    Tak, dokladnie tak wlasnie twierdze. Slusznie to zauwazyles.

    > W takim razie powiedz nam, czemu we
    > wszystkich europejskich "prawach o ruchu drogowym" jest zapis, że należy
    > jechać SKRAJNIE prawym* pasem ruchu po to, by NIE UTRUDNIAĆ innym ruchu?

    Po pierwsze - nie we wszystkich. Poniewaz zlapalem cie na klamstwie,
    to moglbym teraz smialo powiedziec, ze skoro klamiesz, to nie ma co z Toba
    dalej dyskutowac.
    Ale ja podyskutuje, i powiem ci, ze nie umiesz czytac kodeksu.
    Rozdzial 3 artykul 16 mowi wyraznie, ze że należy
    jechać SKRAJNIE prawym* pasem ruchu po to, by dzieci w Afryce nie
    glodowaly,
    zeby w Chinach byly szanowane prawa czlowieka i zeby swiatowy terroryzm
    zostal zwalczony.

    > Za dużo piwa w piątki pijesz - podobne teksty posuwają menele na tyłach
    > sklepów monopolowych późnym popołudniem :-)

    Dobrze, ze ich sluchasz, szkoda, ze tak malo sie nauczyles.

    pozdrawiam
    pluton

  • 23. Data: 2006-10-20 09:33:49
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl>

    > Przepraszam, ze sie spytam, ale bardzo mnie zaintrygowal watek koligacji
    > rodzinnych, nie do konca go rozumiem - co by bylo jakby sedzia nie byl
    > bratem/ojcem/synem ? :)

    Wtedy by pekl ze smiechu i zabronil policjantowi wykonywania czynnosci
    sluzbowych na lat 10. Albo by go wsadzil do paki.

    pozdrawiam
    pluton
    :)

  • 24. Data: 2006-10-20 09:48:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a V...@h...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jak zatem ma sie taka sytuacja do Koderksu o Ruchu drogowym i teorii
    > prawa jako takiej?

    to zalezy - jezeli to było w terenie zabudowanym to IMO policja nie miała
    racji poniewaz mozna wyprzedzac pop rawej stronie, jezeli poza terenem
    zabudowanym to absolutnie gosc powinien dostac mandat, poniewaz powinien
    jechac prawym pasem, a wyprzedzac po prawej stronie mozna dopiero wtedy gdy
    sa minimum 3 pasy ruchu.
    Jak sadze twój przyjaciel nie jest sedzia Dreddem, zeby np. blokował
    kierowców którzy chca jechac 62 czy 65km/h. Albo i szybciej.
    BTW spytałes kolege, dlaczego jechał lewym pasem?

    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest
    miliarderem" - Charlie Chaplin

  • 25. Data: 2006-10-20 09:54:58
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Elwis napisał(a):

    > Jeżeli masz namiar na tych Policjantów to daj mi, a ja chętnie im wręczę po
    > 8-paku "żywca" za wzorową postawę i napiszę wniosek do komendanta o
    > udzielenie im pochwały.
    > Następnym razem odechce się udawać ludkowi strażnika moralności - tak jak
    > Panowie Policjanci powiedzieli: To oni są od łapania i karania za szybkość,
    > a osoba która jedzie niezgodnie z PoRD (w tym przypadku lewym pasem) powinna
    > zostać surowo ukarana.

    Chyba Cie za przeproszeniem ....
    Jak sa od lapania to niech lapia tego co stwarzal zagrozenie nadmierna
    predkoscia...
    Swoja droga to sie im nie dziwie (policji), lepiej i prosciej zlapac
    szaraczka ktory probuje trzymac sie przepisow i jezdzi np. maluchem lub
    inszym *cento, niz uganiac sie za BMW lecacym 150km/h w zabudowanym.

    Przeciez to bezpieczniejsze, od wlaciciela beemki mozna dostac w dziob
    wiec po co sie narazac. A zeby podniesc mniemanie o sobie, zlapiemy za
    jedno bmw np. 3 *cento ;) A co... A jeden z drugim baranem jeszcze by mu
    za to x-paku dawali i udzielali pochwaly.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 26. Data: 2006-10-20 10:04:36
    Od: "Kerry" <k...@k...com>

    Tomasz Pyra napisał(a):

    > Z zagrożeniem to bym nie przesadzał.
    > Po prostu złamał przepis mówiący o obowiązku jazdy z prawej strony który
    > obowiązuje go niezależnie czy jedzie 30 czy 200km/h.

    Tak sobie myślę (pomijając fakt, że jestem zwolennikiem jazdy prawą stroną
    tam, gdzie się tylko da), że stosując przepisy wprost, bez "zdrowego
    rozsądku", to policja mogła by podreperować budżet stojąc przy
    skrzyżowaniach kierowanych sygn. świetlną.
    I nie chodzi tutaj ani o prędkość (choć pośrednio owszem), ani o wjazd na
    skrzyżowanie, podczas gdy nie ma możliwości jego opuszczenia :))
    Ciekawe, czy macie pomysł, co to za wykroczenie :P

    --
    Pozdrawiam,
    Kerry

  • 27. Data: 2006-10-20 10:04:58
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-10-20 11:07 +0200, Użytkownik wojtaszek napisał :

    > To prawo nie obowiązuje w mieście ! Jak skęcisz w lewo z prawego pasa ?
    > Wojtek

    To dlatego 5 kilometrow przed skretem trzeba juz lewym jechac? :P

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOICH PSACH/

  • 28. Data: 2006-10-20 10:07:45
    Od: "VoyteG" <V...@h...com>

    > Jeszcze się wtrącę. Przeczytaj dokładnie tę rozmowę. Zauważ, że to kierowca
    > stwierdził że jechał z max. prędkością, a nie policjant. Policjant
    > zatrzymując go wcale nie musiał znać jego prędkości i uważam że słusznie się
    > przypieprzył... Powinien mu jeszcze ze stówkę dołożyć za utrudnianie
    > ruchu...

    Doprecyzuje sytuacje!
    Ta osoba widziala policje w tylnim lusterku, wiec jechala ta maksymalna
    predkoscia, by nie byc zatrzymana za przekroczenie. Przyjmijmy, dla
    dalszych rozwazan ze ta osoba JECHALA MAX predkoscia dopuszczona.
    Policjanci nic sobie nie robili z tych osob, co przekraczaja predkosc,
    mimo ze je widzieli.
    Reprymenta policjanta dotyczyla nie jazdy lewym pasem i nie korzystania
    z prawego, tylko jazdy ZA WOLNO tym pasem.
    Prawy pas ruchu nie byl pusty, znajdowaly sie tam wolniej jadace
    pojazdy - raz gesciej, raz luzniej, na tyle ze inne pojazdy mogly nim
    wyprzedzac.

    VoyteG

  • 29. Data: 2006-10-20 10:07:49
    Od: "__" <r...@n...pl>

    Użytkownik "pluton__" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, dokladnie tak wlasnie twierdze. Slusznie to zauwazyles.

    > Po pierwsze - nie we wszystkich. Poniewaz zlapalem cie na klamstwie,

    O Jezu... na KŁAMSTWIE mnie złapałeś.... Jesteś z LPRu czy ich młodzieżówki?
    :-)

    > to moglbym teraz smialo powiedziec, ze skoro klamiesz, to nie ma co z Toba
    > dalej dyskutowac.

    No rzeczywiście dyskutować nie umiesz bo nie masz argumentów....

> [...]
    > glodowaly,
    > zeby w Chinach byly szanowane prawa czlowieka i zeby swiatowy terroryzm

    O tu ^^^^ właśnie widać Twoje "argumenty", ale dam Ci szansę: Przytocz mi
    paragraf np. z włoskiego czy niemieckiego prawa o ruchu drogowym, że można
    bez konsekwencji jechać lewym pasem gdy prawy jest wolny i NIE JEST to
    zagrożenie ruchu... zwłaszcza na autostradzie.... Powodzenia :-)

    Jeżeli jednak znów nie będziesz miał argumentów (jak teraz) to nie wysilaj
    się z odpowiedzią, bo mnie przekonać mogą tylko rzeczowe argumenty a nie
    wytwory czyjejś wyobraźni :-)

    R.

  • 30. Data: 2006-10-20 10:14:13
    Od: "Elwis" <e...@n...pl>

    powinna

    > wKF: jazda lewym pasem jest niezgodna z PORD ????
    > Wysławiaj się poprawnie skoro już *musisz* pisać na grupę.

    Jak nie ma argumentów to się przypierdalamy do słówek - rozumiem,
    przepraszam Panie Miodek.

    --
    ~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
    Pozdrawia Elwis