  • 31. Data: 2006-10-20 10:17:30
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: "__" <r...@n...pl>

    Użytkownik "Kerry" <k...@k...com> napisał w wiadomości
    news:eha6vm$c7c$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak sobie myślę (pomijając fakt, że jestem zwolennikiem jazdy prawą stroną
    > tam, gdzie się tylko da), że stosując przepisy wprost, bez "zdrowego
    > rozsądku", to policja mogła by podreperować budżet stojąc przy
    > skrzyżowaniach kierowanych sygn. świetlną.
    > I nie chodzi tutaj ani o prędkość (choć pośrednio owszem), ani o wjazd na
    > skrzyżowanie, podczas gdy nie ma możliwości jego opuszczenia :))
    > Ciekawe, czy macie pomysł, co to za wykroczenie :P

    Strzałka w lewo a kierowcy zawracają?
    R.

  • 32. Data: 2006-10-20 10:19:10
    Od: "freewolny" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "VoyteG" <V...@h...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    >[ciach]
    > Czy mozna zmuszac kogos, by umozliwial innym lamanie prawa?
    >
    > VoyteG

    W Polsce mozliwe jest jeszcze jedno wytlumaczenie:
    "Jak prawy pas bedzie w takim stanie jak lewy to bede jezdzil prawym"
    Ale pewnie nie oto Ci chodzilo?

    Damian

  • 33. Data: 2006-10-20 10:20:21
    Od: "Elwis" <e...@n...pl>

> [...]
    > Jak sa od lapania to niech lapia tego co stwarzal zagrozenie nadmierna
    > predkoscia...
    > Swoja droga to sie im nie dziwie (policji), lepiej i prosciej zlapac
    > szaraczka ktory probuje trzymac sie przepisow i jezdzi np. maluchem lub
    > inszym *cento, niz uganiac sie za BMW lecacym 150km/h w zabudowanym.
    >
    > Przeciez to bezpieczniejsze, od wlaciciela beemki mozna dostac w dziob
    > wiec po co sie narazac. A zeby podniesc mniemanie o sobie, zlapiemy za
    > jedno bmw np. 3 *cento ;) A co... A jeden z drugim baranem jeszcze by mu
    > za to x-paku dawali i udzielali pochwaly.

    Piszesz przez pryzmat mojej sygnaturki, a szkoda. Skoro kierownik nie miał
    żadnego wyraźnego powodu, żeby jechać lewym pasem to robił to złośliwie lub
    bezmyślnie. Obie cechy są na drodze gorsze od piętnowanego przekroczenia
    szybkości o 10-20km/h z zachowaniem rozwagi i _kultury_. Osoba jeżdząca
    bezmyślnie jest jak małpa z brzytwą w dłoni, osoba złośliwa jest
    niedowartościowanym dupkiem leczącym swoje kompleksy na drodze - takie jest
    moje zdanie.

    --
    ~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
    Pozdrawia Elwis

  • 34. Data: 2006-10-20 10:21:48
    Od: "Kerry" <k...@k...com>

    __ napisał(a):

    > Strzałka w lewo a kierowcy zawracają?

    Też częste, ale nie o to mi chodzi :)
    Zaznaczę ponownie, że mówię o stosowaniu przepisów nie zdroworozsądkowo :>

    --
    Pozdrawiam,
    Kerry

  • 35. Data: 2006-10-20 10:25:35
    Od: "Elwis" <e...@n...pl>

    > Za co, za nieznajomosc prawa ? Za to, ze chcieli wlepic mandat za jakies
    > mityczne 'utrudnianie' zamiast za nieprzepisowa jazde lewym pasem ?

    Za bezmyślność lub złośliwość - obie cechy są na drodze takim samym
    zagrożeniem jak szybkość.

    > A skad wiesz, ze on strzegl moralnosci ? Moim zdaniem ten loodek
    > ani nie strzegl moralnosci, ani nie ratowal swiata przed komunizmem,
    > ani nie ratowal Afryki przed glodem, ani nie ratowal Galaktyki przed
    obcymi,
    > tylko po prostu jechal sobie (bezmyslnie?) lewym pasem, wqrwiając
    > przy okazji (i niechcacy ?) roznych palantow, ktorzy uwazaja, ze
    > lewy pas ma byc dla nich, bo lubia popylac 150.

    Mierzyłeś te 150?? Rozumiem, że jak na krajówce przy dobrych warunkach jest
    ogr. do 70 to jedziesz właśnie tyle a nie 80 lub 90 ??
    Gratuluję papieskiego podejścia.

    > To czemu nia lapia ?

    Bo jak łapią to też źle ;-)

    > powinna
    >
    > Co najmniej 3 lata bez zawieszenia i pozbawienie prawa jazdy dozywotnio.
    > Jazda lewym pasem to bardzo ciezkie przestepstwo. Dalej jest juz tylko
    > zbrodnia
    > przeciwko ludzkosci.

    Nie - 100PLN wystarczyłoby aby wzmiankowany kierowca jeździł z głową na
    karku lub nie okazywał swojej złośliwości względem innych użytkowników dróg.

  • 36. Data: 2006-10-20 10:27:41
    Od: "__" <r...@n...pl>

    Użytkownik "freewolny" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >>

    > W Polsce mozliwe jest jeszcze jedno wytlumaczenie:
    > "Jak prawy pas bedzie w takim stanie jak lewy to bede jezdzil prawym"

    Eeee... nie przejdzie - polacy są tak nauczeni. Jedź za granicę i zobacz ile
    aut z naszymi rejestracjami jedzie środkowym i lewym gdy prawy jest wolny.
    Gdzieniegdzie można spotkać tablice z napisami po polsku "jeździmy prawym
    skrajnym pasem" czy coś w tym stylu. :-)

    R.

  • 37. Data: 2006-10-20 10:33:05
    Od: "Elwis" <e...@n...pl>

    Doprecyzuje sytuacje!
    Ta osoba widziala policje w tylnim lusterku, wiec jechala ta maksymalna
    predkoscia, by nie byc zatrzymana za przekroczenie. Przyjmijmy, dla
    dalszych rozwazan ze ta osoba JECHALA MAX predkoscia dopuszczona.
    Policjanci nic sobie nie robili z tych osob, co przekraczaja predkosc,
    mimo ze je widzieli.

    :-) Właśnie dziwi mnie nagły paraliż kierowców gdy widzą w zasięgu radiolę
    :-) Ostatnio jadę w sznurku 60tką na DKnr1 i w końcu dałęm kierunek i
    wyprzedzam towarzystwo lewym pasem - co widzę, na początku peletonu radiowóz
    i rozbawieni policmajstry :-)

  • 38. Data: 2006-10-20 10:45:35
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Kerry napisał(a):

    > I nie chodzi tutaj ani o prędkość (choć pośrednio owszem), ani o wjazd
    > na skrzyżowanie, podczas gdy nie ma możliwości jego opuszczenia :))
    > Ciekawe, czy macie pomysł, co to za wykroczenie :P

    Nieopuszczenie skrzyżowania nim sygnalizator przestanie wyświetlać zielone?

  • 39. Data: 2006-10-20 10:48:24
    Od: "Kerry" <k...@k...com>

    Tomasz Pyra napisał(a):

    > Nieopuszczenie skrzyżowania nim sygnalizator przestanie wyświetlać
    > zielone?

    A nie to :P

  • 40. Data: 2006-10-20 11:06:21
    Od: "Parafotek" <p...@o...eu>

    Użytkownik "Leksem" <l...@l...com.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma czegos takiego jak teoretycznie maksymalna dopuszczalna
    > predkosc. Sa pojazdy uprzywilejowane np., ktorych to ograniczenie nie
    > obowiazuje.

    Po pierwsze - gdzie napisalem ze istnieje cos takiego jak "teoretycznie
    maksymalna predkosc" ?
    Po drugie - gratuluje, zaistniales ! :)
    Prosimy o wiecej podobnych rewelacji, masz jeszcze jakies?

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Parafotek

    "Dobrze jest łączyć przyjemne z pożytecznym ... i dobrze jest mieć odznakę."