    From: "A.A." <a...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re[2]: Parkowanie na trawie
    Date: Tue, 16 Mar 2004 10:56:58 +0100

    Witaj Kamil,

    W Twoim liście datowanym 16 marca 2004 (02:41:46) można przeczytać:

    gdy wczesniej Twoj rozmowca napisal :

    K> Chciałbym w swoim życiu zobaczyć wyrok za "zniszczenie trawnika na sniegu";D

    Popiles, czy jestes niewyspany ? Gdzie jest napisane jw.
    Jakies zwidy masz ze budujesz "zwidowa" teorie :)

    K> oddałbym za to swoje miesięczne pobory

    Oddaj ja lepiej na lekarstwa "na zwidy" :)

    K> Samo przyjecie mandatu za "zniszczenie trawnika na sniegu"

    :) Jesli zalozyc, ze to Ty jestes trawnikiem i zniszczyl Cie alkohol,
    to nie wykluczam mandatu za ... niszczenie sniegu :))

    K> Widze że w szkołach uczą kupę bzdur miast podstaw funkcjonowania w
    K> społeczeństwie;/

    Widze ze miales w tej szkole (pisania bzdur)same piatki :)

    K> Aaaaa mam;D

    Co takiego ? - bo umiejetnosci czytania cudzych postow, nawet za
    grosz.

    K> Musiałbym zrobić podkop pod samochodem żeby otrzymać taki wyrok;)))))

    Kret ? - a ja Cie tak dlugo szukalem ...

    Kola precz od trawnikow pokrytych sniegiem !
    Kola precz od trawnikow w ogole !

    :)

    --
    Pozdrowienia,