    From: "n...@t...pl" <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Papierosy z Ukrainy
    Date: 29 Dec 2006 05:45:05 -0800

    Witam

    Ostatnio usłyszałem mocno intrygującą wiadomość. Otóż wiadomo
    że na granicy z Ukrainą w Medyce działają tzw. "mrówki". Prawo
    zezwala na przeniesienie przez granicę 10 opakować papierosów, co
    też nie jest tajemnicą. Jednakże usłyszałem, że co jakiś czas
    busy zbierających ludzi z Medyki do Przemyśla są zatrzymywane przez
    Straż Graniczną w celu kontroli, czy przypadkiem ktoś nie posiada
    dużej ilości Ukraińskich papierosów.

    Dla mnie to absurd roku 2006, szczerze! Jeśli polskie prawo zabrania
    handlu takimi papierosami (lub posiadania większej ich ilości), to
    dlaczego taka straż graniczna nie przejdzie się 100 metrów i nie
    przymknie "firmy" jawnie skupującej te papierosy, "ulokowanej" na
    wyjściu z przejścia granicznego, której "handlowcami" są 3 grube
    dresy????

    Oczywiście wiadomo że łatwiej dopier****ć staruszce która nie ma
    jak się bronić niż zrobić to samo ze 100kg dresem, ale czy
    naprawdę nasze służby całkowicie sięgnęły dna?

    Może ja coś przeoczyłem, szczerze mówiąc na prawie nie znam się
    tak jak większość tutaj, ale dla mnie taka sytuacja jest poroniona,
    i bardzo byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi ją wyjaśnił.