  • Data: 2006-12-29 14:12:57
    Temat: Re: Papierosy z Ukrainy
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    n...@t...pl wrote:

    > Witam
    >
    > Ostatnio usłyszałem mocno intrygującą wiadomość. Otóż wiadomo
    > że na granicy z Ukrainą w Medyce działają tzw. "mrówki". Prawo
    > zezwala na przeniesienie przez granicę 10 opakować papierosów, co
    > też nie jest tajemnicą. Jednakże usłyszałem, że co jakiś czas
    > busy zbierających ludzi z Medyki do Przemyśla są zatrzymywane przez
    > Straż Graniczną w celu kontroli, czy przypadkiem ktoś nie posiada
    > dużej ilości Ukraińskich papierosów.
    >
    > Dla mnie to absurd roku 2006, szczerze! Jeśli polskie prawo zabrania
> [...]

    Też mnie to zastanawia ... myślę że mechanizm jest podobny jak w PKP -
    konduktorzy kontra złodzieje. Dresy mają pewnie przewagę liczebną,
    finansową, więcej też mogą zrobić konduktorowi/strażnikowi niż
    strażnik/konduktor im.

    Oni ryzykują utratę towaru, on utratę integralności swojej powłoki
    cielesnej, pewnie przy okazji za niezbyt wysoką pensję.

    p. m.