  • Data: 2007-05-31 13:24:29
    Temat: PROSZE O POMOC!! - Kodeks Karny art.200 i 211
    Od: Mado <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam taki problem:
    Ponieważ spotykałem sie z dziewczyna ktorej do 15 roku zycia brakowalo
    2-3 miesiace, jej ojciec wytoczyl mi sprawe z ar.211.
    Zeby bardziej mnie zniechecic osoba ktora przesluchiwała moja dziewczyne
    naciagnela ja na zaznania w stylu: dotykanie piersi, i calowanie
    poszyji. Z tad art.200. Nie doszlo do wspolzycia (zaswiadczenie od
    ginekologa). Roznica wieku to 16 lat.

    W sadzie dziewczyna zeznala ze byla przymuszana do zeznan (brak swobody
    zeznan), ale sa chyba nie wzial tego pod uwage.

    Dostałem wyrok 2 lata na 2 lata + grzywna + (najgorsze) zakaz spotykania
    sie z dziewczyna przez 2 lata(!!!)

    Oczywisicie odwoluje się od wyroku. Moje pytanie brzmi:

    -> Jakich argumentów mogę użyć przy odwołaniu aby ułagodzić sprawe i
    postarać się o uchylenie wyroku ?<-

    (ciaża - zaświadczenie, dobre oceny w szkole, pismo od rodzicow iż juz
    nie sa na "nie", pismo od dziewczyny ze chcemy sie zwiazac i cały zycie
    spedzic razem, itp...)

    Sprawe prowadzi prawnik.

    Pozdrawiam i licze na Panstwa pomoc...