eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie... › POMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie...
    From: "Wanda" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: POMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie...
    Date: 25 Jun 2005 23:00:17 +0200

    Wkrotce stane na wokandzie jako oskarzony - jeszcze nie widzialem sie
    z adwokatem ale juz teraz chcialbym miec szerszy poglad na moja sprawe
    - jesli ktos mialby jakies komentarze/porady - bardzo prosze (na priv
    lub grupe)

    Zostalam dyrektorka szkoly we wrzesniu zeszlego roku. Jak co roku,
    firma ubezpieczeniowa zwraca sie z prosba do dyrektora o
    ubiezpieczenie (zbiorowe) dzieciakow. W dzisiejszych czasach nie ma
    nic za darmo i praktyka bylo, iz prowizja szla przez prywatne konto
    dyrektora lub ewentualnie jakas czesc przez konto szkolne
    Ja niestety(?) chcialam przerwac te praktyke i podalam konto Rady
    Rodzicow, tak by cala prowizja przeszla przez to wlasnie konto. I tak
    tez sie stalo.

    Niestety, w zwiazku z nieciekawa relacja, jaka mialam z Rada Rodzicow
    - wyplacilam owe pieniadze (jako dyrektorka mialam upowaznienie do
    konta Rady Rodzicow) i cala sume wplacilam na konto szkolne.
    Upowaznienie te cofnieto mi (ale juz kilka miesiecy po fakcie)

    Dzis jestem na lawie oskarzonych, gdzie powod (Rada Rodzicow) zada ode
    mnie wplacenia na ich konto wyzej wymienionej sumy.

    Przemilcze osobiste refleksje na temat owego wniosku, bowiem od 30 lat
    pracuje z dziecmi i daleko mi do defraudacji pieniazko; proces ten
    jest raczej polityczny - ale mnie dzis interesuje to od strony
    prawnej.

    Co jest najbardziej istotne w tej sprawie (na moja obrone) - fakt, ze
    mialam upowaznienia? Fakt, ze poprzedniby przelewali pieniazki na
    wlasne konta czy tez fakt taki, ze po wyplaceniu pieniazkow z Rady
    Rodzicow przelalam je na konto szkolne?

    Jak wspomnialam, wkrotce widzec sie bede z adwokatem, ktory (mam
    nadzieje) poprowadzi moja sprawe pomyslnie jednak za wszystkie
    refleksje lub porady bede Wam wszystkim wdzieczna; dziekuje.

    Wanda.