  • 1. Data: 2005-10-04 11:18:43
    Temat: o świadczeniu usług droga elektroniczną ....
    Od: "Katrinos" <k...@w...pl>

    witam ponownie

    mam kolejne pytanie...
    skoro według ustawy o świadczeniu usług droga elektroniczną jest napisane:
    "Zakazane jest przesyłanie niezamówionej informacji handlowej skierowanej do
    oznaczonego odbiorcy za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w
    szczególności poczty elektronicznej.2. Informację handlową uważa się za
    zamówioną, jeżeli odbiorca wyraził zgodę na otrzymywanie takiej informacji,
    w szczególności udostępnił w tym celu identyfikujący go adres
    elektroniczny."

    to czy udostepnione publicznie w bazie na stronie www

    adresy e-mailowe dirm czemu mają służyć ?

    http://katalog.trojmiasto.pl/kultura_muzyka_i_sztuka
    /

    też nie można na nie wysyłać oferty?

    przecież każdy ma do nich dostęp (kto ma internet)

    za wszelkie info dzięki

    Katrinos

  • 2. Data: 2005-10-04 11:41:42
    Temat: Re: o świadczeniu usług droga elektroniczną ....
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Katrinos" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > elektroniczny."
    >
    > to czy udostepnione publicznie w bazie na stronie www
    >
    > adresy e-mailowe dirm czemu mają służyć ?

    Temu, zeby mogl do nich napisac ktos, kto chce od nich cos KUPIC.

    I.

  • 3. Data: 2005-10-04 12:09:21
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Katrinos [Tue, 4 Oct 2005 13:18:43 +0200]:

    > to czy udostepnione publicznie w bazie na stronie www
    > adresy e-mailowe dirm czemu mają służyć ?

    Pomyślmy... Mają służyć do _kontaktu_ a nie do spamowania?

    Kira

  • 4. Data: 2005-10-04 12:26:15
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 04.10.2005 Katrinos <k...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    >
    > to czy udostepnione publicznie w bazie na stronie www
    > adresy e-mailowe dirm czemu mają służyć ?
    > przecież każdy ma do nich dostęp (kto ma internet)

    Nie rozumiesz chyba zasady.
    MUSI WYRAZIC ZGODE. Ostatnio napisal do mnie czlowiek na GG.
    Napisal gdzie mnie znalazl, poinformowal mnie ze jest pracownikiem
    firmy XYZ z siedziba w Pcimiu nad Wisla i ze chcialby mi wyslac
    oferte ktora byc moze mnie zainteresuje i zapytal sie, czy moze
    do zrobic i czy mu udostepnie w tym celu adres email. Zapytalem
    sie czego dotyczy oferta, dowiedzialem sie ze taniego, legalnego
    oprogramowania - jako ze bylem zainteresowany nabyciem dwoch kopii
    Adobe Photoshop wyrazilem zgode, zaznaczajac, ze prosze o jednorazowe
    wyslanie oferty - czlowiek mi ja wyslal, nie znalazlem nic mnie
    interesujacego. Ponoc nie dodal mnie do bazy nawet - jesli rzeczywiscie
    tak bylo, to jestem naprawde mile zaskoczony, ze chociaz jedna firma
    potrafi rozsylac oferty do obcych ludzi zgodnie z prawem :-)

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 5. Data: 2005-10-04 12:35:03
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 4 Oct 2005 13:18:43 +0200,
    Katrinos <k...@w...pl> screamed:
    [...]
    > to czy udostepnione publicznie w bazie na stronie www
    > adresy e-mailowe dirm czemu mają służyć ?

    Mają służyć uzyskaniu kupujących klientów.

    YPB?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 14:34:23 user up 10754 days, 2:29, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Fighting for peace is like screwing for virginity.

  • 6. Data: 2005-10-04 20:20:38
    Od: "Katrinos" <k...@w...pl>

    hehe...
    a może do wysłania e-maila z zapytaniem:
    Czy możemy Państwu wysłać ofertę naszej firmy ..

    cóż widzę, że bez zapytania o zgodę nic z tego nie wyjdzie

    dzięki za porady :)
    pozdrawiam