eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komornikówPOLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komorników
    From: " " <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: POLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komorników
    Date: Tue, 4 Oct 2005 12:13:23 +0000 (UTC)

    wiele sie czyta na liście jak atakujecie tych którzy są coś komu winni i się
    uchylają, powołując się na zasady uczciwości i praworządności odmawiacie
    pomocy, rzucacie epitetami opd adresem dłużników iż długi trzeba spłacać etc.
    Racja. Ale sytuacja którą wam opiszę pokazuje że całe te sądownictwo w III RP
    i komornicy to jedno wielkie bagno.

    Sąd rejonowy w Rudzie Śląskiej wydał wyrok na zapłate zadłużenia do PEC-u.
    Zadłużenie wg. mnie zostało spłacone, szły przelewy których potwierdzenie
    wydrukowałem jakby spodziewając się tego co mosie sie zdarzyć.

    Dzisiaj wtargnęli do mojego mieszkania komornicy niejaki Chmura z kolegą.
    Panowie ci nie wylegitymowali się oraz nie zostali zaproszeni. Wtargnęli po
    prostu do mieszkania prywatnego dokonując szkód morlanych mojej rodzinie
    zastraszając żone i dzieci. I tego im nie popuszczę. Gdy zostały pokazane im
    dowody uregulowania płatności postraszyli policją iż ich to nic nie obchodzi
    i że nie są stroną w sprawie.

    Od razu jak się dowiedziałem podjąłem interwencję. Kontakt z rewirem I-szym
    kancelari komorniczej w Rudzie Śląskiej przy ul. Objazdowej 13 nic nie dał.
    Pan Chmura "był niedostępny".Pracownicy to jedna wielka nonszalancja i
    niekompetencja. Na moje pytanie "proszę podac mi Pani imie i nazwisko"
    usłyszałem : "Ale ja nie mam obowiązku panu mówić", po czym słyszę w tle jak
    się pyta koleżanki czy ma obowiązek się przedtsawić, co uczyniła jak
    koleżanka jej powiedziała że tak. To po prostu żenujące...Jak tacy ludzie
    mogą być odpowiedzialni za tak poważną działkę ?
    Koniec końców nie uzyskałem odpowiedzi na pytanie o to jakie były podstawy
    interwencji, dlaczego komornik wtargnął na teren prywatny w sytuacji kiedy
    nie istniały podstawy prawne, dlaczego odmówił przejrzenia dowodów wpłaty,
    dlaczego uporczywie odmawia rozmowy przez tel. tylko kłamie przez swoich
    pracowników iż "jest w terenie" ( nie był bo auto stoi wciąż pod kancelarią )

    Myślę sobie iż zadzwonie do sądu - czyli instytucji nadrzędnej...i co ? i
    klapa...mogę napisać skarge którą będą rozpatrywać miesiącami a ten cham
    Chmura bezprawnie wyniesie mi pół mieszkania !

    Ludzie czy my żyjemy w Państwie prawa ?? Co to jest by komornik mógł
    bezkarnie, niekompetetnie szargać komuś nerwy ?!

    Rozważam oddanie sprawy do prokuratury i policji. Poradźcie co powinieniem
    zrobić by oczyścić się ( tylko z czego ???? ) i ikarać komornika Chmure i
    całą jego kanclearie w Rudzie Śląskiej.

    Czy to już dno tego państwa?