  • Data: 2007-03-27 17:41:54
    Temat: PARAGON ze sklepu internetowego - mam problem
    Od: Grzegorz Wieczorek <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Kupilem rzeczy do kuchni za jakies 200zl w sklepie internetowym

    W paczce nie bylo paragonu

    W koncu jak odpowiedzieli na maile to sie okazalo ze dosylaja poczta ...

    "Ok doslijcie" pomyslalem I odpisalem

    Ale wciaz nie doslali - na liczne zapytania odpowiedzieli ze dosylaja po
    miesiacu!

    No to sie wkurzylem; inne sklepy wkladaja paragon do paczki I nie robia z
    tym zadnych trudnosci

    Wiec tak sobie mysle ze ... Nie dostane go nigdy, ze te rzeczy to podrobki
    albo kontrabanda ... NO BO CZEMU AKURAT PO MIESIACU DOPIERO

    Dziekuje za rady I opinie

    _
    Nie odpowiadaj na ten adres @ - skrzynka ma 1kb pojemnosci
    i odbija wszystko bo jest domyslnie zajeta
    _