  • 1. Data: 2007-03-27 17:41:54
    Temat: PARAGON ze sklepu internetowego - mam problem
    Od: Grzegorz Wieczorek <1...@g...com>

    Witam
    Kupilem rzeczy do kuchni za jakies 200zl w sklepie internetowym

    W paczce nie bylo paragonu

    W koncu jak odpowiedzieli na maile to sie okazalo ze dosylaja poczta ...

    "Ok doslijcie" pomyslalem I odpisalem

    Ale wciaz nie doslali - na liczne zapytania odpowiedzieli ze dosylaja po
    miesiacu!

    No to sie wkurzylem; inne sklepy wkladaja paragon do paczki I nie robia z
    tym zadnych trudnosci

    Wiec tak sobie mysle ze ... Nie dostane go nigdy, ze te rzeczy to podrobki
    albo kontrabanda ... NO BO CZEMU AKURAT PO MIESIACU DOPIERO

    Dziekuje za rady I opinie

    _
    Nie odpowiadaj na ten adres @ - skrzynka ma 1kb pojemnosci
    i odbija wszystko bo jest domyslnie zajeta
    _

  • 2. Data: 2007-03-27 18:14:12
    Temat: Re: PARAGON ze sklepu internetowego - mam problem
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:C22F2402.B46B4%1kb@grzegorzwieczorek.com
    użytkownik *Grzegorz Wieczorek* napisał(a):

> [...]
    >
    > "Ok doslijcie" pomyslalem I odpisalem
    >
    > Ale wciaz nie doslali - na liczne zapytania odpowiedzieli ze dosylaja

    Jeśli masz na tyle cierpliwości to czekaj ten miesiąc, ale uprzedź tych
    "handlarzy" że z upływem miesiąca zainterseujesz odpowiedni US ich
    działalnością. Jak tej cierpliwości Ci brakuje nie czekaj miesiąca tylko
    ww. kroki podejmij bez zwłoki.

    --
    Big Jack
    //////

  • 3. Data: 2007-03-27 19:12:35
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 27.03.2007 Grzegorz Wieczorek <1...@g...com> napisał/a:
    > Wiec tak sobie mysle ze ... Nie dostane go nigdy, ze te rzeczy to podrobki
    > albo kontrabanda ... NO BO CZEMU AKURAT PO MIESIACU DOPIERO

    Ale może nie muszą wystawiać paragonów? Nie każdy przedsiębiorca musi
    używać kasy fiskalnej.
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2007-03-27 22:05:44
    Od: "Pawel" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    > Ale może nie muszą wystawiać paragonów? Nie każdy przedsiębiorca musi
    > używać kasy fiskalnej.

    Generalnie tak, ale wtedy wypadaloby przynajmniej rachuneczek. A tu chyba
    chodzi o to, ze sprzedawca w ogole zwleka z jakimkolwiek sformalizowaniem
    sprzedazy.

    Co do tego terminu miesiecznego to moze po prostu biuro rachunkowe im to raz
    na miesiac robi, w sumie to glupie, ale to jedyne uzasadnienie, jakie
    przychodzi mi do glowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 5. Data: 2007-03-29 17:45:04
    Od: Grzegorz Wieczorek <1...@g...com>

    On 27.3.2007 21:12, in article
    s...@l...localdomain, "Samotnik"
    <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Ale może nie muszą wystawiać paragonów? Nie każdy przedsiębiorca musi
    > używać kasy fiskalnej.

    Napisalem paragon ale mnie chodzi o dowod zakupu ... Bez tego 2 letnia
    gwarancja przestaje istniec

    _

  • 6. Data: 2007-03-29 17:51:56
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 29.03.2007 Grzegorz Wieczorek <1...@g...com> napisał/a:

    > Napisalem paragon ale mnie chodzi o dowod zakupu ... Bez tego 2 letnia
    > gwarancja przestaje istniec

    To po prostu zażądaj faktury VAT. Mają obowiązek wystawić.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 7. Data: 2007-03-29 23:34:39
    Od: "Pawel" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    > To po prostu zażądaj faktury VAT. Mają obowiązek wystawić.

    No niestety tylko do 7 dni od sprzedazy...
    Inna sprawa, ze paragon powinni wystawic w dniu sprzedazy.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel