  • 71. Data: 2023-05-03 19:42:06
    Temat: Re: Oszustwo na kulsonariacie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 May 2023 18:38:48 +0200, Shrek wrote:
    > Co sobie ubzdurałem? Że policja jest właściwym organem do prowadzenia
    > postępowań?

    Czasami.

    > Hm... A jednak... Ale to wyjątkowa sytuacja;)

    Tak jest - wyjątkowa.

    > Może dlatego że prowadzą sprawę?

    A mogli napisac, ze nie interesuje ich z jakiego powodu kulsony
    odnoszą takie wrazenie :-)

    No ale strasznie mnie to przestępstwo w śledztwo wpisane :-)

    J.

  • 72. Data: 2023-05-03 19:44:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.05.2023 o 19:42, J.F pisze:

    > Czasami.

    No czasami. Przy poważniejszych prokuratura.

    > Tak jest - wyjątkowa.

    Jak aborcja u prawaków;)

    > A mogli napisac, ze nie interesuje ich z jakiego powodu kulsony
    > odnoszą takie wrazenie :-)

    No mogli, ale rozumiesz to jest wyjątkowa sytuacja;)
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 73. Data: 2023-05-03 19:48:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 May 2023 16:47:11 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ubzdurzyłeś coś sobie i na siłę próbujesz wszystkich wokół doi tego
    > przekonać. Jak sądzisz, co zrobi izba przyjęć, jak do szpitala zgłosi
    > się pacjent twierdzący, że go pobolewa prawa noga? Sądzisz, że wszyscy
    > specjaliści rzucą się by ustalić przyczyny, czy wyślą go do lekarza
    > pierwszego kontaktu, by zlecił jakieś badania i spróbował ustalić, co
    > pacjentowi dolega?

    Spytaja od kiedy.
    Moze i by chcieli wyrzucic do POZ, ale jak pacjent zejdzie za dwa dni,
    a oni nie udzielili pomocy?

    Jak boli od miesiąca, to niech sp* :-)

    Ale jak pacjent swiadomy, to powie, ze sie przewrócil, i wtedy SOR
    jest zasadny.

    > Podobnie jest z tą Policją. Jak przyjdziesz i powiesz, ze Ci brakuje na
    > rachunku 100.000 zł, to nikt nie będzie badał, z jakiego powodu odnosisz
    > takie wrażenie.

    Najwyrazniej sa wyjatki, i jak przychodzi kulson, to sie bada.

    Bo jak zwykly obywatel, to niech sobie pozywa bank cywilnie :-P

    J.

  • 74. Data: 2023-05-03 19:51:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.05.2023 o 19:48, J.F pisze:

    > Spytaja od kiedy.

    No do kiedy się wyjebałem:P

    > Moze i by chcieli wyrzucic do POZ, ale jak pacjent zejdzie za dwa dni,
    > a oni nie udzielili pomocy?

    Tak naprawdę to zbadają zawsze - co najwyżej będziesz czekał godzinami.

    Bo to jest wyjątkowa sytuacja;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 75. Data: 2023-05-03 21:17:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.05.2023 o 17:10, To.Ja pisze:
    > Przeca policjanci zgłosili:
    > "Zawiadomienie złożone przez policjantów"

    To jest jakaś szkoła policyjna? Skąd nauczyciele będący policjantami?

    > Nie można wierzyć w to co mówio, piszo, i zgłaszajo...

    Postępowanie karne, to nie religia i ma się na dowodach, a nie wierze
    opierać.

    > Pięknie się dałeś zrobić w to czym od dawna jesteś

    Skoro - jak twierdzisz - od dawna jestem, to jak zrobić?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 76. Data: 2023-05-03 21:25:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.05.2023 o 18:34, Shrek pisze:
    > Pewnie stąd że wpłacali a teraz okazało się że nie ma...

    W wypadku osoby fizycznej argument niezły. Ale w wypadku prawnej? Ani
    ona tego nie wpłaca, ani nie wypłaca. Podstawowe pytanie, czy brakuje,
    bo nie zgadza się stan rachunku bankowego z=e stanem ksiąg, czy zgadza
    się, tylko zawiadamiający mają podstawy sadzić, że stan księgowy
    zaniżono. Jeśli nie zgadza się stan księgowy ze stanem konta, to trzeba
    sprawdzić, której wypłaty nie zaksięgowano, a następnie sprawdzić, czy
    błędem jest niezaksięgowanie, czy przelew. Jeśli zarzutem jest
    rozbieżność stanu księgowego z pożądanym rzeczywistym, no to już
    zawiadamiający powinien wskazać, co konkretnie i dlaczego źle zaksięgowano.

    W praktyce może się nakładać jedno i drugie na siebie, ale to po stronie
    zawiadamiającego ciąży obowiązek wskazania konkretnie, o co chodzi, a
    nie samo zawiadomienie, że w jego ocenie brakuje 100.000 zł i niech
    sobie prokurator ustala czy tak jest.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 77. Data: 2023-05-03 21:27:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.05.2023 o 19:48, J.F pisze:

    > Spytaja od kiedy. Moze i by chcieli wyrzucic do POZ, ale jak pacjent
    > zejdzie za dwa dni, a oni nie udzielili pomocy?

    Udzielili - skierowali do POZ, a pilnej interwencji nie wymagał.

    > Jak boli od miesiąca, to niech sp* :-)
    > Ale jak pacjent swiadomy, to powie, ze sie przewrócil, i wtedy SOR
    > jest zasadny.

    Zrobią prze świetlenie,c zy inny tomograf,. nie stwierdza obrażeń i
    nadal nikt go do szpitala nie przyjmie.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 78. Data: 2023-05-03 21:38:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W wypadku osoby fizycznej argument niezły. Ale w wypadku prawnej?

    No nie wiem. Wygląda na to że jednak policjant zgłoszenie przyjął...

> [...]
    > zawiadamiającego ciąży obowiązek wskazania konkretnie, o co chodzi, a
    > nie samo zawiadomienie, że w jego ocenie brakuje 100.000 zł i niech

    Tu się niezgodzę. Jak podejrzewa popełnienie przestępstwa ściganego z
    oskarżenia publicznego to ma wręcz _obowiązek_ zgłosić, a kulson ma
    obowiązek dopytać jak czegoś nie wie. Tylko robić wam się nie chce.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 79. Data: 2023-05-03 21:41:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zrobią prze świetlenie,c zy inny tomograf,. nie stwierdza obrażeń i
    > nadal nikt go do szpitala nie przyjmie.

    Zwykle złamanie nie kończy się przyjęciem na odział (chyba że to nie
    jedyny uraz) więc właśnie o rentgen i gips chodzi. I nie - nikt ze
    złamaniem nie odeśle do poz. Przynajmniej w "ogólności" nikt bo zjeby
    się zapewne zdarzają.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 80. Data: 2023-05-03 22:45:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 May 2023 21:27:24 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Udzielili - skierowali do POZ, a pilnej interwencji nie wymagał.

    A to byl piatek, godzina powiedzmy 16-ta.

    IMHO - jak zejdzie za 2 dni, to chyba jednak pilnej pomocy wymagal,
    nawet jesli jest poniedziałek, godz 8 rano.

    No ale zeby to ustalic, to trzeba by jakies badania zrobic.

    > Zrobią prze świetlenie,c zy inny tomograf,. nie stwierdza obrażeń i
    > nadal nikt go do szpitala nie przyjmie.

    zrobia przeswietlenie, zlamania nie zobacza, bo go nie ma,
    ale ciekawe czy zauwazą jakiegos tetniaka, jesli jest.

    A wykryją jakies zapalenie żył, sepsę, gangrenę, czy nie?
    Przeswietlenie chyba nie pomoze, ale moze macanie/oględziny cos
    nasuną?

    A jak nie wykryją, to moze wina pacjenta, co im nakłamał, ze to od
    przewrócenia boli, wiec sie skupiali na mozliwych urazach :-)

    Tak czy inaczej - jak sie zbada, to na pewno nie wykryją.
    Ale odeslac tak pacjenta bez zbadania ... trzeba miec podkladkę,
    ze to na pewno robota dla POZ ...

    J.