  • Data: 2009-01-31 01:10:09
    Temat: Oszukał mnie sprzedawca
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Kupiłem komputer stacjonarny za dość dużą kwotę i niestety okazało się, że
    komp od ponad trzech i pół miesiąca chodził non stop w sklepie. W dodatku
    mysz i klawiatura noszą wyraźne ślady użytkowania, w środku jest pełno kurzu
    i farfocli, nie wiedzieć czemu zajęte jest ponad 120 GB na dysku, a z
    rozmiaru folderów nie wynika nawet 20 GB.
    Sprzęt rezerwowałem telefonicznie i sprzedawca poinformował mnie, że
    komputer leży na wystawie, ale jak się wyraził, tylko jako mebel i nigdy nie
    był podłączany. Zapytałem ile leży na tej wystawie i powiedział mi, że 10
    dni.
    Już podczas zakupu zauważyłem, że myszka jest porysowana i zwróciłem na to
    uwagę. Obiecali mi w sklepie, że ją wymienią. Wziąłem więc sprzęt i w domu
    okazało się, że komputer jest używany od prawie czterech miesięcy. Pełno
    jest wpisów w dziennikach systemowych, mnóstwo jest też potworzonych punktów
    przywracania, itp.
    Zapłaciłem niemałą kasę w przekonaniu, że kupuję sprzęt nowy i nieużywany.
    Chciałbym wymusić na sprzedawcy wymianę komputera na nowy zapakowany
    egzemplarz. Mam jakieś szanse powalczyć? W razie problemów planuje
    postraszyć go rzecznikiem praw konsumenta. Są jeszcze jakieś inne metody
    skutecznego nacisku?

    pzdr.
    Mariusz