  • Data: 2005-03-25 16:05:11
    Temat: Operowanie adresem -ochrona danych osobowych
    Od: "t...@o...pl" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Pewna firma od jakiegoś czsu przysyła na mój prywatny adres domowy
    korespondencję do firmy X na nazwisko Y.Nie mam pojęcia skąd mają ten
    adres.Żadnej firmy tu nigdy nie było.Na kopercie była pieczątka z nr
    tel.Zadzwoniłem z grzeczności i poinformowałem że to pomyłka ,że ani firmy X
    ani człowieka Y nie znam i proszę o nie przysyłanie tu korespondencji.Pan
    oznajmił,że są firmą windykacyjną ,że ten adres mu ktoś podał i nie interesuje
    go to co do niego mówię.Pytałem czy korespond.mam odesłać -odp.brzmiała
    nie ,że mam ją najlepiej przekazać temu Y.
    Dzisiaj znowu ta sama koperta i ta sama pieczątka.
    Co robić ,czy jakiś przepis reguluje bezpodstawne posługiwanie się adresem,co
    zrobić z ta korespondencją i co można zrobić z tym beszczelnym typkiem który
    wręcz mnie straszył że jak przyjedzie to i tak wejdzie do mieszkania pod tym (
    moim ) adresem?

    Tadeusz,pozdrawiam