  • Data: 2005-03-25 16:51:07
    Temat: Re: Operowanie adresem -ochrona danych osobowych
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "t...@o...pl" napisał:

    > Co robić ,czy jakiś przepis reguluje bezpodstawne posługiwanie się
    > adresem

    Adresem? Nie, to nie dane osobowe.
    Poproś uprzejmie listonosza, aby ON na wszystkich listach od tych
    windykatorów stawiał pieczęć 'adresat nieznany' i niech z tym napisikiem
    wraca systematycznie do nadawcy. Dadzą sobie spokój.

    > i co można zrobić z tym beszczelnym typkiem który wręcz mnie straszył
    > że jak przyjedzie to i tak wejdzie do mieszkania pod tym ( moim )
    > adresem?

    Najlepiej nagrywać rozmowy albo chociaż powiedzieć, już na wstępie, że
    rozmowę nagrywasz. To powinno ostudzić apetyt do straszenia wejściem,
    użyciem siły itp. Ale więcej do nich nie dzwoń, bo wówczas oni widzą odzew
    z drugiej strony, co ich napawa pewnością. Nie mają żadnego prawa wejść Ci
    do mieszkania, a Ty wcale nie musisz z nimi rozmawiać, co szczerze Ci
    polecam jako sposób.

    --

    Rico - antysocjalizm i proglobalizacja gwarantowane.
    "Z punktu widzenia obiegu gospodarczego, podatki mają