  • Data: 2002-11-21 13:04:27
    Temat: Okno mieszkania a parking
    Od: "michalb" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam problem...
    Właśnie dowiedziałem się, że prawie pod moim oknem ma powstać płatny
    parking.
    Mam pytanie jaka musi być zachowana odległość od okien mieszkania ???
    Fakt jest między moim domem a terenem mur o wysokości ok.2.5 metra ale moje
    okno jest na wysokości 3 m..
    W Dz.U. Nr 15, poz. 140 z 1999 roku wyraźnie jest napisane:

    Odległość wydzielonego, odkrytego zgrupowania miejsc postojowych lub
    otwartego garażu wielopoziomowego dla samochodów osobowych od okien budynku
    mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego (z wyjątkiem hoteli), zakładu opieki
    zdrowotnej, oświaty i wychowania, a także od placu zabaw dziecięcych nie
    może być mniejsza niż:

    1) dla zgrupowania do 60 stanowisk włącznie - 10 m,

    ale zaraz podtym jest:

    Zachowanie odległości określonych w ust. 1 nie jest wymagane w stosunku do
    miejsc postojowych, znajdujących się między liniami rozgraniczającymi ulicy,
    na obszarze zwartej zabudowy miejskiej.

    I tu właśnie mam wątpliwości..... CO TO ZNACZY i czy dotyczy mojego
    przypadku ????

    Bardzo dziękuję za pomoc.
    Michał