eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdzyskanie wladania nieruchomoscia - jak najskuteczniej i w zgodzie z prawem? › Odzyskanie wladania nieruchomoscia - jak najskuteczniej i w zgodzie z prawem?
    From: "eden_wawa" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odzyskanie wladania nieruchomoscia - jak najskuteczniej i w zgodzie z
    prawem?
    Date: Fri, 18 May 2007 20:44:20 +0200

    witam
    sprawa dotyczy dzialki mojej cioci: po latach nieuzytkowania ciocia chce
    odzyskac swoja dzialke na ktorej letnisko urzadzil sobie jej pasierb. Pomimo
    pisemnego wezwania nie opuscil on zajmowanej nieruchomosci. Rozwazamy pomoc
    policji lub wynajecie firmy ochroniarskiej. Czy majac w reku odpis z ksiegi
    wiczystej poswiadczajacy wlasnosc oraz kserokopie pisma wzywajacego do
    opuszczenia nieruchomosci policja ma prawo odmowic pomocy w przegonieniu
    intruza? Jestem ciekaw czy ktos spotkal sie z podobna sytuacja i moze sie
    podzielic doswiadczeniami.

    dziekuje za odpowiedzi.
    marcin