  • Data: 2008-02-25 20:10:42
    Temat: Odszkodowania
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    noszę się z zamiarem o wystąpienie w imieniu Polaków do jakiegoś sądu
    międzynarodowego o odszkodowanie przeciwko rządowi niemieckiemu za
    zabitych Polaków w czasie 2 wojny światowej. Kwota o jaką będą się
    sądził to 1000 euro x 30 lat x 12 miesięcy x 6 000 000 - czyli czyste
    straty ekonomiczne wyliczone jakby ci zabici Polacy mieli pracować dla
    Polski (dane liczbowe jeszcze ustalę dokładniejsze)
    W związku z tym mam pytania:
    1) czy sprawa jest przedawniona?
    2) czy mogę występować w imieniu narodu polskiego oraz jakie warunki
    muszę spełnić?
    3) do którego sądu najlepiej się zwrócić?

    Jestem przygotowany że sprawa może być nie wygrana ale patrząc na
    niemieckie apetyty co to ziem straconych oraz braku oficjalnej
    akceptacji ich granic wschodnich mam nadzieję na ostudzenie ich
    zapędów.