  • Data: 2012-09-14 11:18:59
    Temat: Odpowiedzialnosc za parking
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Firma w której pracuje wynajmuje pomieszczenia w Wyższej Szkole Bankowej.
    Dojeżdżam do pracy rowerem. Nie mogę zostawiać roweru w wynajmowanych
    pomieszczeniach, kazano mi zostawić rower przypięty do płotu na parkingu.
    Parking jest ogrodzony, ma szlaban i stróżówkę w której siedzi starszy pan,
    pracownik ochrony. W regulaminie parkingu jest wpis że nikt nie ponosi za nic
    odpowiedzialności, a szczególnie za rzecze które zostaną ukradzione.
    Wczoraj ukradziono mi rower z tego parkingu. Oczywiście ochroniarz nic nie
    widział ani niczego nie słyszał.
    Czy władze szkoły mogą mi zabronić wnoszenia roweru do wynajmowanych przez
    firmę pomieszczeń(kierownictwo firmy nie ma nic przeciwko temu). Czy szkoła
    może tak sobie całkowicie umyć ręce i stwierdzić że nie odpowiada za nic?

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d