  • Data: 2003-10-20 19:36:45
    Temat: Odpowiedzialnosc serwisanta za lewy soft
    Od: Hrabia Mol <kumor@_wytnij_.tarman.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dajmy na to, że bawię się w serwis komputerowy "na wynos".
    Jadę do klienta, OS jedynie słuszny, skaszanione wszystko, nie opłaca
    się odbudowywać systemu, standardowo format i stawiamy windę od zera.
    Klient wyciąga CDRy z napisanymi mazakiem kluczami instalacyjnymi i
    twierdzi, że to są _jego_ instalki.
    Mam przypuszczenie graniczące z pewnością, że soft jest lewy, ale z
    drugiej strony nie jestem żadnym agentem BSA, AWB, AWS i innych skrótów
    myślowych.
    Co ja mam biedniuteńki począć w takiej sytuacji?
    Kazanie o własności intelektualnej pozostawię lepszym ode mnie w tej
    kwestii. Do organów też raczej nie polecę, mogę odmówić wykonania usługi
    i nie będę miał na salceson :(((( Na Open Source przeciętnego
    Kowalskiego na szybko raczej nie namówię, bo on chce grać w Need 4 Speed
    a nie spędzać wieczory nad manami. Stawiać Windę? OK, wykonuję zleconą
    usługę i nie wnikam w szczegóły. ALE: Czy mogę ewentualnie w takim
    przypadku być pociągnięty za odpowiedzialność jako współzbrodzień?

    --