  • Data: 2003-02-13 12:13:42
    Temat: Odp: to właściwie do Ciebie Sandro
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Anna Porażka <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2fvut$atr$...@a...dialog.net.pl...
    > Czasem więcej sie przeczuwa niżma na to dowody.

    masz racje ale sądy nie działaj na zasadzie przeczucia tylko dowodów...

    > No jasne, tyle tylko, że jak ktos nie ma pojecia o prawie to jest bezradny
    > jak niemowle, dlatego szuka pomocy.

    zgadzam się ...w wielu przypadkach bezradność widać i u kobiet i u
    mężczyzn...

    > zrezygnowała,

    no nie , jeżeli zmienia się sytuacja tak też i ma wtedy prawo a nawet
    powinna wnosić o podwyższenia alimentów..

    > oddała
    > przyczynił
    > Szok no nie ?

    dla mnie szok ale to adwokat przeciwnej strony wiec rozumiem jego zachowanie
    choc niewłaściwe ...

    Za ile mozna kupić adwokata?????

    jej się należy pomoc z urzędu pod każdym wzgledem i w kazdej sytuacji...

    Facet jeszcze oskarża ja o
    > jakąś kradzież, tylko nie mozemy dojść czego i wydaje mi się , że to
    właśnie
    > element znecania sie psychicznego.

    od tego jest prokurator... małe zaświadczonko ,ze jest u kres sił i facet
    dostanie po tyłku ...

    > się

    dobrze ,ze ma koło siebie taka osobę...

    > , bo

    :-) seriali nie oglądam ...

    > Sandra chyba zajęta, ale mam nadzieje, że kumpeli na sprawie dobrze
    pójdzie.

    pogubiłam sie w tych postach :-) ale sprawa wcale nie jest trudna i myśle,ze
    przebiegnie bezboleśnie ...
    czyli rozwod wycofał ? ale nie musiał to ,że kurator był niczego nie zmienia
    a myśle, rozwód dla niej bylby korzystniejszy ...

    Sandra