  • Data: 2003-02-13 12:23:33
    Temat: Odp: wariacki pomysl dla studentów prawa
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Anna Porażka <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2d5jp$ame$...@a...dialog.net.pl...
    > Porzucił ja mąz po dwóch miesiącach mieszkania razem bo okazal sie
    > "podlecem" do ostatniej potegi.

    czyli nie mieszkaja ze sobą? to pewien plus ...wymeldował się ?

    Jego mamusia jest psychiczna i zrobiła mu
    > błoto z mózgu i facet jest nie do odratowania.

    co to oznacza nie do odratowania? wpływowy? alkoholik?

    Kumpela ma małą córeczke ale
    > nie pracuje i ciagnie na ostatnim wydechu a facet ja wykańcza psychicznie.

    jak już pisałam prokurator tu może jego wykończyć ...wystarczy jak sie
    osobiście do niego zgłosi i opowie jak wygląda sytuacja...

    > Rodzice kombinują jakąs kase na adwokata ale zycie zyciem cięzko jest.
    > Adwokatka powiedziała jej, że najlepiej to żeby na wszystko się zgodziła
    co
    > chce jej mąż ??????!!!!!!!

    bzdura nie może się poddać a tym bardziej iść na takie układy ...

    K...... jak ktos nie ma kasy to go traktują jak
    > szmatę.

    nie uważam tak to też kwestia jak potrafię się domagać swoich praw...

    Dziewczyna się zawzieła i nie odpuści, ale szukamy teraz w różnych
    > miejscach pomocy. To może zamiast gdybania o legitymacjach moze jakies
    > działanie...?????????????????????

    to zależy czego ona właściwie chce ,czy przemyslała sytuacje do końca żebyś
    się za jakiś czas nie okazała wrogiem ,że byłaś pomocna w rozbiciu związku
    hm
    w gre wchodzi rozwód , władza ,alimenty, kontakty ...
    rozwod - pozew 2 egz.do sądu w nim wyszczególnione pkt. czego sie domaga w
    uzasadnieniu uzasadnia doł. dowody na poparcie treści pozwu ..
    alimenty - bez rozwodu ...podwyższenie równiez ...nie musi być on orzeczony
    to pewnie wiesz...
    kontakty z małoletnim - odrębna sprawa tak ,ze również jak w w/w wniosek w
    dwóch egz. z propozycją jak je dokładnie widzi...
    dziecko moze być odbierane na umówionym miejscu , mogą być kontakty w
    domu... propozycja należy do zainteresowanej ...
    władza rodzicielska - można złożyć równie o jej ograniczenie , pozbawienie
    nie wyklucza to alimentacji...można wnioskować jeżeli jest groźny o zakaz
    kontaktu osobistego z dzieckiem ...znacie lepiej sytuacje wiec decyzje
    pozostawiam w tej kwestii oczywiście po przemysleniu wszystkiego za i
    przeciw ...bo niekiedy niewłaściwe decyzje ujawnią sie pózniejszym czasie
    jeżeli są pytania dodatkowe to prosze na priv bo fakt tam teraz szybciej
    odpisze :-)

    Sandra