  • Data: 2003-02-13 12:05:35
    Temat: Re: to właściwie do Ciebie Sandro
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Anna Porażka" <a...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>

    : No jasne, tyle tylko, że jak ktos nie ma pojecia o prawie to jest bezradny
    : jak niemowle, dlatego szuka pomocy.

    no jasne :)

    : Szok no nie ? Za ile mozna kupić adwokata????? Facet jeszcze oskarża ja o
    : jakąś kradzież, tylko nie mozemy dojść czego i wydaje mi się , że to
    właśnie
    : element znecania sie psychicznego.

    fakt, to może być męczące :-(

    : Ale taka jedna wystarczy, żeby człowiek zwątpił czy cokolwiek może.

    nieprawda,
    ja mam przeciwko sobie urzad skarbowy izbę skarbowa ministerstwo finansów, a
    i tak jestem pewien, że NSa przyzna mi rację i pokażę nieukom, że nie umieją
    czytać prostej ustawy :-)

    : Sandra chyba zajęta, ale mam nadzieje, że kumpeli na sprawie dobrze
    pójdzie.

    też mam nadzieję