eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamaOdp: reklama
  • Data: 2003-02-11 13:49:56
    Temat: Odp: reklama
    Od: "Pio" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    reklama jest nakierowana na zysk - tym samym wykorzystanie czyjegoś nazwiska
    narusza jego dobra, a wobec prawa każdy człowiek popularny lub nie jest
    chyba równy?
    (a z jakich to dóbr osobistych Pana Wałęsy skorzystał by ten masarz? )
    Czy popularność (a raczej znajomość osoby przez każdego Polaka) jest tym
    dobrem osobistym?
    Wobec tego czy badanie statystyczne - pokazujące ile osób w Polsce zna mnie
    byłoby dla sądu przekonujące?
    (to ja przejadę się po kraju - zbiorę oświadczenia np 10 000 Polaków że
    kojarzą moją twarz z nazwiskiem
    i to już wtedy wygrałbym taki proces?)
    Co tu decyduje? Proszę o jakieś paragrafy to okreslające - jesli takie można
    znaleźć.
    Bo wiem że to problematyczne i wiele zależy od zdania Wysokiego Sądu.
    A jednak jako zwyczajny obywatel w starciu z instytucją potężną typu
    wspomniane PKO
    jestem przecież robakiem! Jak to się ma do zasad Konstytucji?
    Czy mógłbym wobec tego reklamując swą firmę np. murarską - powiedzieć :
    Kowalski zamuruje nawet PKO?
    I co wtedy? Czy pozew PKO byłby zasadny? Jakie dobro PKO bym naruszył?
    Jeśli P.Wałęsa ma jakieś dobra, PKO-ma dobra, to czy obywatel-szarak nie
    posiada takowych dóbr?
    przepraszam że drążę, lepszy byłby pewnie P.Weiss do takich zagadnień ;-))
    dzięki


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1