  • Data: 2003-02-13 12:16:08
    Temat: Odp: reklama [PanKOwalski]
    Od: "Pio" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No miło że ktoś jest podobnego zdania.
    Myślę że powództwo kilku Kowalskich byłoby już mocniejsze od pojedyńczego.
    Dodatkowo należałoby mieć dowody strat - czyli np. kilku świadków
    którzy potwierdzą że otworzyli konta - pod wpływem impulsu (o ten ma tam
    konto!).
    Potem udowodnić np. że moje nazwisko ktoś kojarzy z twarzą (np. zebrać ze
    100 podpisów
    osób z ulicy że mnie znają i kojarzą z twarzy )
    No i jeszcze udowodnić że srodowisko nas szykanuje - np. w pracy - no jak
    tam panie
    Kowalski? wzbodacił się Pan?
    Ale też szkoda niewspółmierna a ilość Kowalskich tak wielka że żądać od PKO
    byłoby trzeba groszy - bo Sąd by brał pod uwagę to że nastepni by chcieli
    pozywać PKO!
    Tak więc rzecz bardzo chyba zagmatwana i bardziej oparta na odczuciach niż
    paragrafach.
    Ale Masz rację pod względem wykorzystania nazwisk znanych osób - tu się nikt
    nie łudzi
    że te osoby sa na pozycji wygranej. I gdzie tu równość wobec prawa?
    Ale dzięki za zainteresowanie.