  • Data: 2003-02-28 17:53:05
    Temat: Odp: pojde na dno finansowe:(
    Od: "Sandra" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Stan_Z <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3o62p$dpt$...@n...supermedia.pl...
    > No to w końcu jaki jest ten zapis w wyroku. bo relacje syna wskazują na
    > możliwość otrzymywania 30% zarobków byłego ale nie mniej niż 150 zł czyli
    > jeśli dojdziemy do zarobków 500 zł to 30% stanowić to będzie 150 zł. Mając
    > dochody poniżej to i tak płacić będzie 150 zł. Zatem jeżeli dobrze
    rozumuje
    > to były zarabiając 1200 zł powinien nadal płacić 400 zł
    >
    > Gdzieś tu czuje niespójność w relacjach.

    moja pierwsza odpowiedz dot. kwoty na ,którą wystąpiło oburzenie była
    twierdząca w odn.nowego pozwu ,który miałby wnosic o zmiane kwoty na wyższą
    w kolejnym podwyższeniu natomiast co do powyższej kwestii, treść zapisu
    mówi " nie mniej niż " a to oznacza ,że nie moze to byc kwota niższa niż 150
    zł., może być jednak wyższa jest to uzależnione od dochodu w danym miesiącu
    ...może wynosić 400 i więcej ...

    Sandra