eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopoczta polska › Odp: poczta polska
  • Data: 2002-12-09 15:27:29
    Temat: Odp: poczta polska
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@n...onet.pl...
    > witam. ostatnio mialam taka sytuacje. nadalam paczke do pewnej firmy
    > komputerowej / chodzilo o dysk twardy/ na paczce podany byl adres firmy,
    tzn.
    > ulica, miejscowosc oraz nazwa firmy. gdy wysylalam, to ucieszylam sie
    nawet, bo
    > dysk padl mi na kilkanascie dni przed uplywem gwarancji. dysk zostal
    wyslany
    > paczka 21 listopada, uplyw gwarancji 4 grudnia. po wyslaniu paczki nie
    mialam
    > jakiegokolwike odzewu, czekalam na nowy dysk. wczoraj nadszedl:-))) na
    > mikolajki:-)))zadowolona otwieram - a tu ten sam dysk, co wyslalam. co sie
    > okazalo. Firma, do ktorej wyslalam dysk - zmienila swoja siedzibe. pod
    adresem -
    > na ktory wyslalam dysk miesci sie juz inna firma, ale nie ta, ktorej
    nazwa
    > figurowala na paczce i na moim pokwitowaniu. /tych szczegolow o zmianie
    > siedziby foirmy dowiedzialam sie telefonujac do firmy, ktora mi dysk
    odeslala/
    > nie powiem, troszke sie zdenerwowalam, tym bardziej, ze przeslano mi ten
    dysk
    > przewoznikiem, za ktorego zaplacilam 70 zl:-(((. w zwiazku z tym mam
    pytania:
    >
    > 1. czy poczta postapila zgodnie ze swoim regulaminem dostarczajac paczke
    pod
    > wskazany adres - ale nie temu odbiorcy?czy poczta postapila zgodnie z
    prawem?

    tak..
    > 2. czego moge sie domagac / mysle, ze co namjniej zwrotu kosztow odbioru
    tej
    > paczki tj. 70 zl/,

    a dlaczego? na jakiej podst.?

    Sandra



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1