  • Data: 2003-01-13 09:05:54
    Temat: Odp: opieka nad dzieckiem
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Emu <E...@c...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avtv03$d2n$...@a...webcorp.pl...
    > Tak, ale rzucanie artykułami to trochę inna sprawa. Są jeszcze
    > badania-psycjhologiczno pedagogiczne, inne badania, wywiady środowiskowe,
    > zaświadczenia itd...
    > a w przypadku RZ, nadzór co pół roku.

    to nie słuche art.opieke prawną w takich przypadkach załatwiamy bardzo
    szybko ...
    pamietaj o tym ,że tego typu sprawy wpływające do sądu rozpatrywane są w
    pierwszej kolejności i nie opowiadaj mi tu procedurze zalatwiania ...
    powiem więcej mamy sprawy kiedy zostaje tylko np. rodzenstwo jedno jest
    małoletnie a drugie ma zaledwie 18 lat ,pozostaje im mieszkanie po rodzicach
    i sąd orzeka na wniosek pełnoletniego rodzeństwa gdy jest taka potrzeba by
    opiekunem zostało to drugie a kurator wpada i ma piecze nad tą rodziną
    ...nie mówie tego na podst. kodeksu tylko faktycznie załatwianych spraw w
    sądzie ...

    Sandra