  • Data: 2003-01-13 12:57:08
    Temat: Re: opieka nad dzieckiem
    Od: "Carol" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dendroaspis Vridis" <d...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:avua18$hak$1@aquarius.webcorp.pl...
    > Karolu - jeśli wspólnie z mężem macie się dobrze, to w czym problem!

    To nie problem, tylko moja własna schiza :). Dwójka naszych znajomych,
    którym daleko było do trzydziestki zginęła ostatnio w wypadku samochodowym.
    Oni szczęśliwie dzieci nie mieli, a ja mam i (jak łatwo sie domyśłić) całe
    moje życie wokól tegoż dziecka się kręci, i od kilku dni śnią mi się
    idiotyzmy. Mam nadzieję, że jeśli spiszę coś na kształt testametnu to zacznę
    znów sypiać spokojnie i za dnia też będę znów normalną wyluzowaną mamuśką, a
    nie jakimś pochlipującym po kątach nerwusem...