  • Data: 2003-01-13 11:49:05
    Temat: Re: opieka nad dzieckiem
    Od: "Carol" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Trochę mnie uspokoiliście. Jeśli dobrze
    rozumiem w razie jakby co moja córeczka trafia do baci i dziadka i dalej to
    już ich starania spowodują, że zostanie pod ich opieką do uzyskania
    pełnoletności. Mam tylko jeszcze jedno pytanie: czy można sporządzić
    testament (czy jak to nazwać), w którym rodzice ustalają, że gdyby dziadków
    zabrakło, lub byliby bardzo schorowani, czy w inny sposób niezdolni do
    opieki, to chcieliby powierzyć ją komuś innemu? Oczywiście za pisemną zgodą
    i dziadków i wskazanych osób?

    P.S. Sytuacja jest czysto hipotetyczna, oboje z mężem mamy się dobrze,
    dziakowie też, odebranie praw rodzicielskich nam nie grozi, ale sytuacje
    losowe, z którymi ostatnio się spotkałam sprawiają, że śnią mi się w nocy
    koszmary...

    Karolina