  • Data: 2002-07-19 15:06:31
    Temat: Odp: komornik i egzekucja za granica
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin <s...@f...id.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@f...id.pl...
    > Sandra oznajmił::

    > proszę szanowną koleżankę o przykład takiej konwencji i w miarę
    > możliwości jej zastosowanie w praktyce.
    >
    > Kraj do wyboru.

    Poczytaj sobie kolego konwencje sporządzoną w Hadze . A ściągane są koszty
    np. w stanach , w grecji i nietylko .

    Teraz nie mam czasu by odszukać w papierzyskach adresy podane przez
    Ministerstwo gdzie kierować dokładnie pisma w sprawach początkowo
    dobrowolnej egzekucji przez organa danych państw a w ostateczności o
    wszczecie na terenie danego kraju takowej. Ponadto przez SO na wniosek
    strony w komórce obrotu zagranicznego też poszukuje sie osoby przebywajacej
    za granicą.

    Sandra