  • Data: 2003-10-31 11:20:08
    Temat: Odp: kogo oskarżyć, i jakie są szanse na wygraną
    Od: "bubu" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Moje 1-wsze pytanie : czy istnieje szansa na to ze sąd grodzki umorzy
    > postepowanie na podstawie braku 100% pewnosci ze wlasnie takie
    > mialem stezenie alkoholu we krwi?
    Alkomat wystarczy !!!!!!!!!!!!!!!!
    (ja w przesłuchaniu nie przyznałem
    > sie do winy oraz uznalem ten wynik za nieprawdopodobny
    NIE bo NIE ???????????????

    ze wzgledu
    > na zbyt niską ilość wypitego alkoholu; policjant uniemozliwił mi
    > badanie krwi)
    On uznał wskazanie alkomatu za wystarczające - Jego prawo

    > Moje 2-gie pytanie: chce oskarżyć policjanta który sporządzał
    protokoł
    > o to, ze uniemozliwil mi badanie krwi (nie wiem czy trzeba oskarzyc
    > plicjanta czy policje)
    Alę cię pogieło !!!!!!!!!!
    Ty mogłeś sobie potem jak cię puscili iść do szpitala zrobić badanie
    na własny koszt . TYlko po co ??????
    > Moje 3-cie pytanie: jakie są sznase na wygraną takiego powództwa i
    > jakie są tego koszty (orientacyjnie)

    Szanse 0 % . Lubisz tracić pieniądze na sprawy z góry przegrane
    ?????